Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3333348
Flow weigert sinds kort om wilde eend (rug) te eten. Tot voor kort was er niks aan de hand en opeens doet ze of ik haar weet ik veel wat aandoe als ik met wilde eend aan kom. Onderhand hebben we alles geprobeerd, met groenteprut, verstoppen onder yoghurt of kwark, gemalen pens eroverheen, met orgaan zonder orgaan, in stukken geknipt.. ze doet het niet. Verder is ze met wild echt niet lastig, oke fazant gaat niet maar ik vind ook niet alles lekker. Tamme eend eet ze wel zonder gezeur.
Iemand een idee?
Door smulpaap
#3333350
Een herkenbaar verhaal ::)
Ik heb het met het vorige viertal gehad , ze wilden allemaal wilde eend . Dat ging een tijdje goed
En toen begon het gemiep , er was er eentje die nog wel billetjes wilde eten en eentje vond de kop ook nog wel de moeite waard
Maar uiteindelijk werden koppen en billen ook niet meer gewaardeerd
En net als jij , alle foefjes erop losgelaten ....
Toen ben ik een jaar gestopt met wilde eend , en daarna weer eens geprobeerd
Nou , ik kon het vergeten
En met de huidige juffrouw is het niet anders , toen ze hier net was at ze het met smaak
Maar er zijn ook andere diersoorten , en dat smaakt me toch echt veel beter hoor baas
Ik heb het dus maar geschrapt
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3333364
Ik heb het nu ook geschrapt maar vind het echt een beetje vreemd dat ze van het ene op het andere moment besloot dat wilde eend gelijk staat aan een soort vergif en ze echt weigert te eten. Ik voer graag wild, maar wilde eend is dus komen te vervallen. Helaas.
Door Lizzy
#3333407
Oh, dat hebben ze hier ook wel hoor! Zo is nijn lekker, zo is nijn "wil je me dood hebben >:( ? " voer. Ik laat het dan weken weg en dan probeer ik het nog een keer.... Soms met succes. Soms niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door