Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3331910
pike schreef:Ik ken Tylan niet maar ik neem aan dat het een kuur was? Heb je die kuur afgemaakt (dus de tijd gegeven om zijn werk te doen) voor dat je de kruiden ging proberen? Heb je Mandigers vertelt dat het niet werkt? of ben je zonder meer overgestapt naar Tannetjes aanpak? Heeft zij dan misschien ook een voedingsadvies gegeven? Want anders zou ik daar nog eens te rade gaan. Zowiezo, als de gegeven kruiden/poeders geen effect hebben zou ik teruggaan.

Ik heb helaas geen oplossing voor je, ik kan me goed voorstellen dat je er wanhopig van wordt :(
:bigarmhug:

Zo, kan ik je eindelijk antwoorden..... Excuses voor de vertraging. ;)

Dr. P. Mandigers zei dat ik bij elke maaltijd een mespunt Tylan-poeder moest geven. Net zo lang tot de ontlasting verbetert en dan weer terugbellen. Ondertussen ook doorgaan met de poeders.
Dus het is niet echt een kuur volgens mij.
De Tylan ligt nog steeds bij de Wagenrenk. Ophalen is voor mij geen optie en opsturen kost 17,50!?

Eigenlijk wilde ik eerst met Tannetje verder gaan omdat zij zei dat ze geen fan is van Tylan omdat het de darmflora zo beïnvloed.

Ik mail Tannetje straks (eerst bp bijwerken omdat het al weer 3 dagen geleden was! ;)).
Ik wil met haar overleggen hoe nu verder en anders toch de Tylan laten komen en gebruiken.

Gister was weer waardeloos: het eerste stukje was goede ontlasting en toen een hele grote flats slijm en vocht. Daarna nog 2 x zitten persen voor wat druppels vocht en slijm.
Vandaag poepte hij weer wel goed.

Tja. Als je het positief bekijkt poept hij af-en-toe wel al beter.
Het is nu al 4,5 maand mis. Ik begin er serieus genoeg van te krijgen.
Niet genoeg van het zorgen voor Bandit, maar genoeg omdat Bandit maar niet beter wordt.

Bedankt voor je lieve knuffels!! :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3332726
Dank je wel, lief van je. :)

Eergister alles weer ondergepoept 's nachts, maar vandaag poept hij gelukkig weer beter.
Ik ga toch aan die Tylan beginnen. Tannetje is er geen voorstander van, maar na 5 maanden vind ik dat Bandit weleens beter mag worden. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door