Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3331337
Gerrit b schreef:Hou toch op man. Wilde tonijn , mensen moeten altijd wat te bekritiseren hebben.
I.p.v. bekritiseren kun je me een tip geven mbt de binding want dat is wat ik vraag.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zou je wel iets vriendelijker kunnen zijn?
Pike wijst je gewoon op iets wat een feit is. Als je dat niet wil horen, prima, maar das geen reden om zo aanvallend te reageren. ;)
Door Gerrit b
#3332390
Waarom zou ik me niet mogen uitspreken, het punt is dat ik vroeg om tips en niet vroeg om een kritische kijk op vissoorten , ik heb een achtergrond mbt de visvangst en opmerkingen over vis en gifstoffen schieten mij im het verkeerde keelgat
Kip bevat troep
Rund bevat troep want die grazen ik weilanden waar weer deeltjes opvallen en runderen zitten ook vol
Antibiotica dus snap het eigenlijk niet zo goed afijn zal niet meer zo bot reageren pike als je me op een feit wijst
Mijn welgemeende excuses


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Gerrit b
#3332391
In de tussen tijd heb ik boekwijtmeel gevonden dit voeg ik toe 10% de binding is goed
90%vismeel en 10% boekwijtmeel
Een punt de worstjes worden zeg maar twee worstjes zo krimpen ze sus ga ook nog wat calcium toevoegen
Dan doel ik meer op kabeljauwlijf of kop , ik hou jullie op de hoogte

Vismeel en water alleen werkt niet dat word niet keihard.

Heb al 30 kg gemaakt 10
Samples van 3 kg
Ik kom Er wel
Het is best tricky om een mooi rond kauwworstje te drogen van natuurlijke ingrediënten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door