Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#3329840
Ik Barf al jaren met onze honden
maar ik kan nu geregeld aan kopvlees komen
Omdat ik ook vaak hondensnacks droog wilde ik het malen en daar snacks van maken

Mijn man was van mening het ook evt in hun barfmenu te gebruiken
Ik heb nu gewoon rundvlees met barfen ,Maar ik meen ergens te hebben gelezen dat kopvlees geen goed barfvlees is
Hebben jullie hier een antwoord op anders gebruik ik het voor te drogen als snack
Door Lizzy
#3329841
Het hangt helemaal af van de kwaliteit van het kopvlees. Ik heb kopvlees......... Sommige stukken denk ik "mwah" maar ik heb regelmatig stukken: dat is net biefstuk. Daar valt of staat het dus mee.
Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#3329842
Oke ik krijg het van het slachthuis waar ik ook de spullen voor de snacks haal
dus dat is op dat moment kijken of er grotere stukken van kwaliteit bij zijn ik voor het barf kan gebruiken
maar als de andere stukken minder zijn gebruik ik het ook niet voor de snacks haha
Ik meende dat het was omdat er ergens een hoger gehalte van iets in zat of zoiets
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op vr 26 jan 2018, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3329843
Ingrid (shadow) schreef:Oke ik krijg het van het slachthuis waar ik ook de spullen voor de snacks haal
dus dat is op dat moment kijken dat de grotere stukken van kwaliteit ik voor het barf kan gebruiken
maar als de andere stukken minder zijn gebruik ik het ook niet voor de snacks haha
Ik meende dat het was omdat er ergens een hoger gehalte van iets in zat of zoiets
Het enigste is dat het minder voedingsstoffen bevat, als het echt kopvlees-bagger is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door