Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kiraly
#3323165
Ik ga nog even 2 weken op vakantie(Hongarije). Normaal geef ik KVV en neem ik het mee. Deze ronde niet. Ik ga hem nu barf geven. Ik kom via de barfhulp op 1 kilo per dag, nu is er veel gevleugeld en rund. Ik hoop op de markt hert en konijn, maar als het evt 2 weken voornamelijk kip rund gans en kalkoen is met wat vis en weinig of geen pens is dat heel erg? Ik ben lid van barf Hongarije en hoop daar ook nog leuke adresjes op te doen bij ons in de buurt voor pens en zo, maar mocht dat niet lukken is dit dan voor 2 weken oké?

Groetjes Danielle en Kiraly
Door Lizzy
#3323167
Wel ja, dat is echt prima hoor! Dat kan echt geen kwaad. En dan geef je bijv. voor je weg gaat en als je thuis komt bijna geen rund en kip. Je kunt de boel wel opleuken met een visje misschien. Als het niet vers is, dan uit blik (en dan niet in zonnebloemolie of sojaolie maar in water of olijfolie). Komt goed!
Door Kiraly
#3323169
Oja vis was ik vergeten. Sprotjes uit de vriezer. En eend. Nou dan gaat het vast goed komen. Het is onzekerheid van mezelf ::) voor 14 dagen. Wil dat het allemaal goed voor hem is. Dankjewel lizzy
Door Kiraly
#3323221
Hij lijkt een beetje op een kliko de laatste tijd, ruikt meneer de viskraam gaat de rem er op want das wel heel lekker vrouwtje, hij zegt nog net niet toe :D . Groente is ook jammie. Met zijn KVV eet hij alles, dus ik hoop zijn barf ook. Hij krijgt tussen door wel barf dingen, ik ga het zien. Maar hebt goede hoop. ;)
Door Kiraly
#3326014
Een klein update van Kiraly zijn vakantie dieet. Hij vond het geweldig! En zeker voor herhaling vatbaar, voor ons.(ook voor hier in NL) Hij eet zo rustig. Nu een vraag kan het zijn dat je al na een dag of 4 verandering in de vacht ziet en ook in uithoudingsvermogen /humeur. Beetje moeilijk te omschrijven, maar hij was anders. De omgeving is bekend, dus dat lijkt me het niet. Maar nu weer even KVV, de vriezer ligt nog vol. Maar wat heb je toch een lol als je hond geniet :D
Door Lizzy
#3326067
Kiraly schreef:Een klein update van Kiraly zijn vakantie dieet. Hij vond het geweldig! En zeker voor herhaling vatbaar, voor ons.(ook voor hier in NL) Hij eet zo rustig. Nu een vraag kan het zijn dat je al na een dag of 4 verandering in de vacht ziet en ook in uithoudingsvermogen /humeur. Beetje moeilijk te omschrijven, maar hij was anders. De omgeving is bekend, dus dat lijkt me het niet. Maar nu weer even KVV, de vriezer ligt nog vol. Maar wat heb je toch een lol als je hond geniet :D
Ik zou het wel heel snel vinden maar alles kan natuurlijk. Humeur heb ik wel beeld bij. Het eten wordt ineens een echt mooi moment van de dag :)

Leuk dat het je zo goed bevallen is (of eigenlijk Kiraly) :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door