Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3316909
De laatste 2 keer dat ik konijn karkas gevoerd heb zie ik dat Sjors daar moeilijk mee gaat zitten doen

Met lange tanden uit de bak vissen, heel voorzichtig eraan knagen maar 9 vd 10 x eet die het niet (volledig) op
Zelfs het spiervlees wat erbij in de bak ligt hoeft hij dan ook niet meer (heeft tegen het konijn aangelegen)

Als ik mijn andere honden toestemming geef eten die het karkas van Sjors gewoon op, dus het lijkt me niet dat er iets met het karkas aan de hand is (ruik er zelf overigens niets vreemds aan)
Vandaag hoefde de honden trouwens het spiervlees van Sjors niet, terwijl ze hetzelfde spiervlees in hun eigen bak wel gewoon op hebben gegeten?!?!
Zelfde lading karkas en spiervlees, dat is toch gek ?

Normaliter eten de honden hier echt alles binnen no time (muv patrijs) en kan hier echt geen touw aan vast knopen

Iemand een idee ?
Door Lizzy
#3317039
Nee. Behalve dat de smaak van een hond toch ineens wel kan veranderen. Ik heb het hier meerdere keren gehad hoor, dat ze ineens iets niet meer moesten. En soms probeer ik het dan 6 maanden later (of iets) nog een keer en dan eten ze het soms ineens weer wel. Of niet. Zaikerds zijn het :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3317386
Flow besloot van het ene op het andere moment dat ze geen kwartel en geen fazant meer at. Niet in barf vorm, niet in kvv. Na een paar maanden kwartelloos en fazantloos te zijn geweest, toch weer gegeven en er was niks meer aan de hand. Ging schoon op.
Ze doet trouwens ook moeilijk over orgaan.. als we kijken. Als we haar geen aandacht geven en met een schuin oog mee kijken eet ze wel gewoon alles op, zo niet dan laat ze het liggen en wil niet verder eten voor een van ons het grote kwade orgaantje heeft verwijderd. ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door