Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Significant Other
#363621
Ik weet niet hoe ik dit topic anders moet noemen, Dus hier gaat die.
Ik las op een ander forum dat look goed is voor vlooien en teken etc.
Nu wilde ik graag weten welke prodikten ik nog kan gebruiken uit men keuken en waar ze voor kunnen dienen.
als hier al een topic is over geweest graag een linkje
Dank je wel ;D
Door Mevroi Kruim
#363679
Als je met look uien bedoelt, die kun je beter niet voeren aan je hond, net als prei. Zie ook de betreffende documenten in de bieb.
Knoflook kun je beperkt voeren, een teveel kan bloedarmoede opleveren en het werkt ook als een antibioticum dus een beetje mee oppassen.
Het verhaal dat de familie ui niet geliefd is bij steek- en bijtbeestjes gaat al heel lang. De een heeft er succes mee, de ander (ik dus) totaal niet. Kwestie van proberen dus.
Knoflookolie schijnt trouwens, uitwendig toegepast, wel enige uitwerking te hebben. Maar je zit dan wel met een doordringend naar knoflook stinkende hond :-X :-X ;D
Door Anneke V
#363909
'k Heb op deze site toch ook al gelezen dat er mensen zijn die look geven tegen vlooien/teken??? ???

En biologische visolie voor de omega3&6 en zuivere honing en koninginnenbrij...Ook groene klei heb ik hier al vaak zien passeren..

Je zou eens moeten gaan snuffelen onder de topic "alternatieve geneeswijzen" ;)
Laatst gewijzigd door Anneke V op do 04 aug 2005, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Significant Other
#364163
Anneke V schreef: 'k Heb op deze site toch ook al gelezen dat er mensen zijn die look geven tegen vlooien/teken??? ???

En biologische visolie voor de omega3&6 en zuivere honing en koninginnenbrij...Ook groene klei heb ik hier al vaak zien passeren..

Je zou eens moeten gaan snuffelen onder de topic "alternatieve geneeswijzen"
Bedankt voor de tip daar ga ik aan werken ;D
Door Significant Other
#364164
Elvira schreef: look = knoflook bij onze zuiderburen
Idd ik belg looknoflook.
Foutje van mij ben al langer dan vandaag aan de babel met nederlanders ik had knoflook moeten schrijven.
In iedergeval bedankt voor de tips :-*
Door Doedels
#364188
Significant Other schreef: Idd ik belg looknoflook.
Foutje van mij ben al langer dan vandaag aan de babel met nederlanders ik had knoflook moeten schrijven.
Ach joh, mijn Vlaams wordt met de dag beter hier op BP ;)
Door Mevroi Kruim
#364352
Significant Other schreef: Idd ik belg looknoflook.
Foutje van mij ben al langer dan vandaag aan de babel met nederlanders ik had knoflook moeten schrijven.
In iedergeval bedankt voor de tips :-*
;D ;D ;D dacht ik het eindelijk eens te weten (look = ui) doen ze het toch weer anders ;D
Maar we komen er samen wel uit 8)
Door Significant Other
#370760
Ui is hier bij ons ajuin.
Maar iedereen lekker bedankt voor het reageren maar kweet nu wat ik wilde weten.
This super mega leuk al die kruiden.
zoveel dingen dat je zelf kan maken enzo.
Er is een nieuw kruidenvrouwtje LOL ;D
Door Anneke V
#372122
Significant Other schreef: Idd ik belg looknoflook.
Foutje van mij ben al langer dan vandaag aan de babel met nederlanders ik had knoflook moeten schrijven.
In iedergeval bedankt voor de tips :-*
ikke ook look plaatsvan knoflook getypte hebbe....sorry ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door