Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door frodo quin
#3280249
Leuk om te horen :)

Hier ook eentje met een voorkeur voor ongemalen. Het gaat gemalen net zo vlot naar binnen hoor, maar het wordt standaard gevolgd door een blik van : "waar blijft nu mijn echte eten"
Gebruikersavatar
Door astrid.van-den-bos
#3280530
Ze slurpte haar kvv naar binnen, zelfs uit een anti schrok bak, echt binnen 5 seconden alles op! Nu doet ze een minuut of 10 over haar voer, 15 min als ik de groente erdoorheen meng dan is ze heel precies haha. Ik vind het echt een voordeel.
Door topaaz
#3280605
Ik kne die blik van "nog" meestal samen met smekende oogjes.
's morgens zijn vleesbot (doet hij 5-10 min over) en 's avonds zijn orgaan/vlees. 's avonds is het echter binnen de minuut allemaal binnen en dan staat hij daar met zijn glinsterende oogjes van nog :)
Gebruikersavatar
Door astrid.van-den-bos
#3281095
topaaz schreef:Ik kne die blik van "nog" meestal samen met smekende oogjes.
's morgens zijn vleesbot (doet hij 5-10 min over) en 's avonds zijn orgaan/vlees. 's avonds is het echter binnen de minuut allemaal binnen en dan staat hij daar met zijn glinsterende oogjes van nog :)
Dus je geeft het verdeeld over twee keer per dag? Ik geef tot nu toe een schepje kvv smorgens en savonds barf, maar misschien ga ik dat ik eens proberen.
Door topaaz
#3282769
astrid.van-den-bos schreef:Dus je geeft het verdeeld over twee keer per dag? Ik geef tot nu toe een schepje kvv smorgens en savonds barf, maar misschien ga ik dat ik eens proberen.
Hey,

Ja 2x/dag :) Is voor mij eenvoudiger omdat ik ook 2 poezen heb die 2x/dag eten. Anders vind ik het zo sneu voor hem dat de katten eten krijgen en hij niet.
Ik weet wel dat grote honden ook makkelijk 1x/dag kunnen eten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door