Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ggg
#3278577
Martine-Tom schreef: En elke webwinkel verkoopt wel dingen waar ik niet achter sta, moet ik ze dan boycotten? Nee, ik weet gewoon wat ik wil en de rest laat ik links liggen. Zo simpel kan het leven zijn.
Ik heb, zoals reeds aangehaald, niets tegen deze verkoper.
Daar gaat de discussie ook niet over.
Door ggg
#3278578
Martine-Tom schreef:Klopt, je denkt dat een site gratis is?
Lees nog eens wat ik zei.

Het staat er duidelijk in.
Door ggg
#3278580
Hitam schreef: Als ik het vrijwillig doe is het dan anders dan wanner ik er geld mee verdien?
Ja.
Al was het maar een schijnbeweging ... maar, ja.
Door Martine-Tom
#3278581
ggg schreef:Lees nog eens wat ik zei.

Het staat er duidelijk in.
Wat staat daar duidelijk in? Ik volg je in elk geval niet, ben niet zo van de complottheorieen,
Door ggg
#3278582
Het is duidelijk dat de meeste mensen hier eenvoudiger nuance kunnen lezen als het in hun kraam past. :)
Door ggg
#3278584
Martine-Tom schreef:Wat staat daar duidelijk in? Ik volg je in elk geval niet, ben niet zo van de complottheorieen,
Je ziet spoken. :)


ggg schreef:Of ze er op het einde van de rit een positief saldo aan overhoudt, weet ik niet.
Daarmee zeg ik zelf dat een website geld kost en dat het niet zeker is of het geld van de adverteerders wel de lading dekt.
Laatst gewijzigd door ggg op wo 25 jan 2017, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3278585
ggg schreef:Ja.
Al was het maar een schijnbeweging ... maar, ja.
Wat maakt het uit volgens jou?
Door Martine-Tom
#3278586
ggg schreef:Ik heb, zoals reeds aangehaald, niets tegen deze verkoper.
Daar gaat de discussie ook niet over.
Volgens mij waren jouw woorden dat als je je naam ergens aan verbind je volledig achter het product moest staan en dat jij je niet voor kon stellen dat Tannetje dat zou doen.

Dus...om nou te zeggen dat je welwillend naar deze verkoper bent....lijkt me niet he
Door Martine-Tom
#3278587
ggg schreef:Je ziet spoken. :)




Daarmee zeg ik zelf dat een website geld kost en dat het niet zeker is of het geld van de adverteerders wel de lading dekt.
Nee hoor, ik zie geen spoken, ik zie iemand die kost wat kost overal iets achter wil zoeken.

Als je langer mee zou lopen zou je dat weten, dat is al diverse malen opgekomen. Incl de motivatie van Lizzy, dus als je je zorgen maakt...vraag het haar eens.
Door ggg
#3278588
Martine-Tom schreef:Volgens mij waren jouw woorden dat als je je naam ergens aan verbind je volledig achter het product moest staan en dat jij je niet voor kon stellen dat Tannetje dat zou doen.

Dus...om nou te zeggen dat je welwillend naar deze verkoper bent....lijkt me niet he
Je zegt iets helemaal anders dan wat ik zeg.

Ik heb er niets tegen ... maar dus ook niets vóór (welwillend).
Door ggg
#3278589
Deze discussies zijn een mooi voorbeeld van de emotie die mensen niet meer kunnen loskoppelen en de onmogelijkheid om het rationeel te bekijken.
Door Martine-Tom
#3278590
ggg schreef:Deze discussies zijn een mooi voorbeeld van de emotie die mensen niet meer kunnen loskoppelen en de onmogelijkheid om het rationeel te bekijken.
Nah meer van iemand die in raadselen praat. Ik denk dat jij vind dat je heel duidelijk over komt...maar goed.
Ik snap nog steeds niet wat je nou wil zeggen.
Door ggg
#3278592
Martine-Tom schreef:Nah meer van iemand die in raadselen praat. Ik denk dat jij vind dat je heel duidelijk over komt...maar goed.
Ik snap nog steeds niet wat je nou wil zeggen.
Nog één keer dan:

Als je uw beeltenis en imago aan een product of producent verbindt, dan sta je voor de buitenwereld achter het geheel.
Als je daar bovenop ook nog gelden ontvangt voor deze overeenkomst, dan is er de vraag van onpartijdigheid.
Door Anne in Zweden
#3278593
ggg schreef:Het is duidelijk dat de meeste mensen hier eenvoudiger nuance kunnen lezen als het in hun kraam past. :)
Tuttut. Je bent met maar een klein aantal mensen in discussie in je diverse topics, niet met 'de meeste mensen hier'. Niet iedereen over één kam scheren graag.
Door ggg
#3278594
Anne in Duitsland schreef:Tuttut. Je bent met maar een klein aantal mensen in discussie in je diverse topics, niet met 'de meeste mensen hier'. Niet iedereen over één kam scheren graag.
Daar heb je een punt, mijn excuses.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door