Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Tal
#3243619
Inouska schreef:Oké dus dat kan ook. Eigenlijk niet eens bij nagedacht dat het ook om en om kan.

De KVV is wild van Lotgering.
Heb net vlees en orgaan gehaald.
Morgen als het goed is gevogelte en konijn.
En had gister al pens gepotioneerd. Had ik nog in vriezer.
Vond het al zo lullig hapje van 50 gram elke dag. Als ik dat om en om kan doen met het spiervlees.
Hoi Inouska,

Ik lees dat je vlees van Lotgering hebt.
Wij hebben dat ook en halen het ook zelf (Abcoude, eend/paard, eend/lam, rund, kip. Voorheen ook de totaal en wild.)
En dan van TinLo nog. Daarbij voeren we ook wat orgaan, spiervlees en bot bij.

Maar, mijn vraag is dus haal jij in Abcoude of bij de fabriek? Ik lees nl dat je ook vlees en orgaan hebt gekocht en ben benieuwd waar je dat hebt gekocht omdat ik het nu steeds bestel.

Groetjes, Chantal
Door Inouska
#3243633
Tal schreef:Hoi Inouska,

Ik lees dat je vlees van Lotgering hebt.
Wij hebben dat ook en halen het ook zelf (Abcoude, eend/paard, eend/lam, rund, kip. Voorheen ook de totaal en wild.)
En dan van TinLo nog. Daarbij voeren we ook wat orgaan, spiervlees en bot bij.

Maar, mijn vraag is dus haal jij in Abcoude of bij de fabriek? Ik lees nl dat je ook vlees en orgaan hebt gekocht en ben benieuwd waar je dat hebt gekocht omdat ik het nu steeds bestel.

Groetjes, Chantal
Al mijn KVV komt bij Lotgering vandaan,
Ik haal het zelf ook op in abcoude.
Onderaan het bestel formulier staat wel wat orgaan dacht pens en lamshart.

Zelf haal ik nu het vlees en organen in maarsen. Weet niet of dat makkelijk toegankelijk is voor jou. Dit is pas de 2de x dat ik er geweest ben. Vorige x runderlong gehaald om te drogen. En nu eerste lading om Barf uit te gaan proberen.
Gebruikersavatar
Door Tal
#3243636
Inouska schreef:Al mijn KVV komt bij Lotgering vandaan,
Ik haal het zelf ook op in abcoude.
Onderaan het bestel formulier staat wel wat orgaan dacht pens en lamshart.

Zelf haal ik nu het vlees en organen in maarsen. Weet niet of dat makkelijk toegankelijk is voor jou. Dit is pas de 2de x dat ik er geweest ben. Vorige x runderlong gehaald om te drogen. En nu eerste lading om Barf uit te gaan proberen.
Dank je wel voor je reactie.
Wij halen ook in Abcoude. Deze week gaan we weer halen. Morgen komt mijn bestelling van Naturalpaws en aan de hand hoeveel ruimte ik over heb halen we in Abcoude weer een lading. Inderdaad hebben we ook wel de lamshart, kippennekken, enzo van Lotgering en ook de hazenmaskers en poten.
We wonen vlakbij Aboude, 15-20 rijden over de Vreelandseweg.
Ben benieuwd waar je in Maarssen haalt en wat ze daar allemaal hebben. Zou je het mij willen laten weten?
Door Inouska
#3243670
Ik heb het adres van mijn hidoestaanse buurman.
Het is een slachterij.
Firma van der horst.
Je kan er alles krijgen van
rund/kalf
Schaap/lam
Geit
En soms ook paard dacht ik.
Gebruikersavatar
Door Tal
#3243690
Inouska schreef:Ik heb het adres van mijn hidoestaanse buurman.
Het is een slachterij.
Firma van der horst.
Je kan er alles krijgen van
rund/kalf
Schaap/lam
Geit
En soms ook paard dacht ik.
Dank je wel!!
Gebruikersavatar
Door RedWicca
#3251353
pluk schreef:Kwestie van je hond aanleren op 1 plek te eten. Kan ook in de tuin zijn.
ben benieuwd naar je menu
Binq vindt het altijd heel fijn om "uit" te eten als het mooi weer is. Maar zodra de wespen er zijn moet hij verplicht binnen eten: wespen zijn ook gek op BARF! Nu het 2e jaar dat ik wespen aan een recreatiebot zag kluiven (ook in de holtes) toen hij even iets ging drinken. En ook als hij zijn BARF-maaltijd buiten krijgt, komen ze binnen 5 minuten aangevlogen,.... en ze zijn zeer gemotiveerd :-(
Dus pas op, want dat lijkt mij de gemakkelijktste manier om in de keel gestoken te worden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door