Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door RoLa
#3224301
Wij vertrekken half september naar Hongarije om daar te gaan wonen.
Nu heb ik een boxer op kvv en een kat die net eet wat ie lekker vind ;)



Er is waarschijnlijk geen kvv te verkrijgen...maar ik wil nog wel ff oriënteren, misschien in Boedapest...
Ik ben meer van kvv dan barf ivm botten fobie! :) Heb een hond gehad die stuk bot ingeslikt had....operatie van 1400,- verder maar ik had mijn iieve schat nog wel. En mijn boxer nu is een herplaatser, eet zijn hele leven al kvv en ook wel barf gehad bij vorige eigenaar maar de botten voelen niet zo prettig voor mij nu. Het is een hond van 7.

Zijn er hier mensen die tips hebben? vwb KVV
Tis een beetje te gek om heen en weer te rijden naar NL voor kvv. :o
Is er kvv te krijgen in Oostenrijk? Dat zou wellicht nog "te doen" zijn...

Alle tips zijn welkom!!
Door Cathelijn
#3224334
Ik ben 1 keer met twee honden op vakantie geweest in Hongarije en heb gebarft (voerde geen KVV), maar als toerist die afhankelijk is van de plaatstelijke supermarkt (nou ja, marktje), kwam ik niet verder dan kip en vis.
Maar als je daar gaat wonen is er vast wel meer te vinden.
Door RoLa
#3224343
Ja, je hebt bij de Tesco genoeg.
Idd kip maag/lever/hart etc ook karkassen zouden wel te krijgen moeten zijn. barf zal wellicht niet zo'n probleem zijn.

Ik hooooop dat er ook een kvv te krijgen is die ik dan weer betrouwbaar vind en waar Ximbo het goed op gaat doen.
Zou het erg jammer vinden als ik brokken zou moeten gaan voeren...niet echt een optie eigenlijk.
Partner zegt net: mee eten met de pot zou dan wellicht nog t gezondst zijn. Maar toen ik zei dat hij dan dus gisteren een derde van de hertenrollade in had moeten leveren was hij toch een stukkie minder amused! ;D ;D Ik zou daar totaal niet mee zitten maar ja... :)

Nou ken ik ook een jager daar, een NL man, wellicht kan ik via die weg aan divers orgaan en dergelijke kunnen komen dan blijft alleen mijn botfobie een dingetje.... ::)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3224348
Ik zou mooi barf voeren, dat moet daar wel te vinden zijn. Stel je vind daar een kvv dan moet t ook maar net wat zijn.
Kun je de karkassen niet even met een hamer tot moes meppen? Scheelt wellicht bij je botfobie. :biggrin2:
Door Too
#3224352
Ik denk zomaar dat ("Anne hoe heten die jongens") volgens mij is het: Tierhotel ook nog wel eens in Hongarije zouden kunnen bezorgen, die schijnen ook veel gemalen bot te hebben..
Dan kun je 'gemalen barf' voeren
Door RoLa
#3224372
Kim_S schreef:En alles (of alleen het bot) door een vleesmolen doen? Maak je gewoon je eigen KVV :)
Welke molen is daar sterk genoeg voor?
Door RoLa
#3224373
Too schreef:Ik denk zomaar dat ("Anne hoe heten die jongens") volgens mij is het: Tierhotel ook nog wel eens in Hongarije zouden kunnen bezorgen, die schijnen ook veel gemalen bot te hebben..
Dan kun je 'gemalen barf' voeren
De Tierhotel die ik vind is in Dohna, das nog best een heel eind bij ons vandaan.
Ook iets in Oostenrijk te vinden wellicht?
Door Too
#3224374
Maar ze hebben ook een webshop, daar doelde ik eigenlijk op
Dat is pas makkelijk ;D
das-tierhotel.de
En ja ze versturen ook naar Ungarn, je kunt toch kontakt opnemen om te horen of het dan ook bevroren bij je aankomt :P
Door RoLa
#3224393
Too schreef:Maar ze hebben ook een webshop, daar doelde ik eigenlijk op
Dat is pas makkelijk ;D
das-tierhotel.de
En ja ze versturen ook naar Ungarn, je kunt toch kontakt opnemen om te horen of het dan ook bevroren bij je aankomt :P
Dankjewel! Benieuwd of het bevroren geleverd word ja!
Ik ga eens ff kieken!
Door malimaniac
#3224593
In Oostenrijk is wel kvv te vinden. Wenen is niet zo ver van de grens, daar zullen ze vast wel wat hebben. En anders zelf malen.

Spannend hoor naar Hongarije verhuizen! Veel geluk daar :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door