Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3224725
jasmijn schreef:Even off topic, maar waar haal je zo'n schrokop?

Nu mijn 2de miep hond en deze is nog erger dan de eerste :-X
Wat zou ik graag een hond willen die om me heen danst van blijdschap voor het eten :-\
Stom beest van mij moet ik heel duidelijk op zijn eten wijzen en dan word het met helen lange tanden heel langzaam op gegeten ::)
Ik heb zo'n hond, die om me heen danst van blijdschap als ze barf krijgt.
Bak gaat iedere avond schoon op en dan likt ze die nog heel lang uit.
Maar helaas, je krijgt haar niet, ben er veel te blij mee! :) :)
Door Aprilsnow
#3226805
fox schreef:Bedankt voor alle reacties.

ja ben gewoon een beetje bang aangelegd geloof ik. ;)

Ik koop het vers vlees bij een speciaalzaak die alleen maar natuurlijk eten heeft. Maar ook dus inderdaad van die grote botten met gedroogd vlees eraan. Dus dat is niet goed?
Als je de mening van de mensen hier vraagt: Nee, die grote botten zijn niet goed.
Vraag je het in de winkel dan zullen ze vast zeggen dat het geen kwaad kan en juist goed is ;)

Onze hond kreeg vroeger ook van zo'n botten. Kon hij lekker op kauwen en hij had ze zo graag. Ik denk dat hij 2 kiezen heeft afgebroken en de rest was vet afgesleten.... dus nee, niet doen!!

Probeer het eens een keer met een groter karkas zoals ze hier adviseren. Kijk eens wat je hond er mee doet. Onze hond, toen nog pup, kreeg vroeger ook KVV. Zelfs een slowbowl voor aangeschaft omdat hij zijn eten in een halve hap op had geslobberd. Heb met zweet tussen mijn billen zijn eerste karkas gegeven. Echt onnodig want hij moest eerst nog bedenken wat hij er mee moest. Nu is het zo'n rustige eter maar ik weet zeker als ik een bak slobbervoer (kvv) voor zet het weer in een halve hap op is :biggrin2:

Barfplaats wordt gesponsord door