Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3219779
Geef je geen lever en vette vis? Want dan heb je echt geen levertraanolie nodig hoor. Ik vind het een veel te vette zware olie voor volwassen honden, zeker in de zomer.... Gewoon lever en vette vis geven, dan krijgt ze genoeg omega 3 , vitamine A en D binnen.

Lijnzaadolie is geen hondenvoer. Ik weet dat Ian B het geeft maar echt, ik zie totaal geen reden om het te geven.... Honden kunnen er nauwelijks iets mee, ze kunnen het niet om zetten. Als je hond geen vette vis lust, geef je beter visolie.
Door vagebond
#3219783
Ja, ik heb net een kilo sardientjes besteld. Na, dan laat ik de levertraanolie maar zitten. Hoeveel meer lever moet ik geven dan? Of gewoon normaal? Ze krijgen hier 1x per week 50 gram lever. Teckel, ong. 9 a 10kilo.
Twee jaar geleden heb ik ook de lijnzaadolie, die ik dus steeds vergat en de levertraanolie weg moeten gooien.
Door Lizzy
#3219881
vagebond schreef:Ja, ik heb net een kilo sardientjes besteld. Na, dan laat ik de levertraanolie maar zitten. Hoeveel meer lever moet ik geven dan? Of gewoon normaal? Ze krijgen hier 1x per week 50 gram lever. Teckel, ong. 9 a 10kilo.
Twee jaar geleden heb ik ook de lijnzaadolie, die ik dus steeds vergat en de levertraanolie weg moeten gooien.
Gewoon, zoals je ook deed voor de dracht: je geeft zo'n 10% orgaanvlees en dat verdeel je onder hart, nier en levver (dus iets meer als 3% ieder).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door