Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#3201947
Aangezien met name Misty weigert langdurig kvv te eten wil ik toch iig voor haar wat meer barf meenemen naar de camping. Thuis het comfort van een lintzaag maarja omdat nou in de caravan te zetten :P :biggrin2: dus ik ben op zoek naar een goede snoeischaar voor daar. ik neem dan makkelijk vleesbot mee dus kip/eend nekken/vleugels, konijnkarkas dat soort dingen. Heb een beetje zitten neuzen en ben ze in elke prijsklasse tegen gekomen dus brand los; welke snoeischaar is een must have??
Gebruikersavatar
Door pike
#3201964
Je hoeft geen dure te kopen, maar ik zou geen kleintje nemen maar eentje met een grote "bek". Dat knipt wat gemakkelijker.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3201968
pluk schreef:Ik heb de standaard snoeischaar van Gardena. Werkt prima voor het normale barfspul.
Die gebruik ik ook alweer twee jaar en daarvoor al jaren in de tuin. Hij gaat dagelijks in de afwas en ik knip er alles mee, van kwartel tot gans en haas. Als deze kapot is komt er zo weer een nieuwe Gardena.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door