Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door malinois.
#3181433
Kun je die geven aan een hond die al wel wat jaartjes hazenschouders, kipkarbonade, -vleugels, konijnenkoppen, -karkassen, etc gewend is?
Gebruikersavatar
Door pike
#3181611
Nou ik koop wel eens kalkoenkarbonades voor onszelf, haal soms wel soms niet het bot eruit voor ze de oven ingaan, maar dat is een behoorlijk groot en hard bot, totaal niet vergelijkbaar met dat van een kipkarbonade of een hazenbout. Bij de kalkoendrumstick zal dat niet anders wezen. ;)
Door malinois.
#3184160
Annemarie Rijnveld schreef:Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
Ja...
Gebruikersavatar
Door pike
#3184244
Annemarie Rijnveld schreef:Is dat het bovenste gedeelte van de poot? Heel dik bevleesd? Ik geef dat wel aan mijn honden, tot nu toe geen problemen mee gehad, prima verteerd...
malinois. schreef: Ja...


Het bovenste deel is niet de drumstick maar de dij. Het onderste deel is de drumstick. Net als bij de kip.
Door Annemarie Rijnveld
#3184361
OK, ik geef het bovenste gedeelte, de dij...vandaag weer gegeven en Ale had wat botsplinters laten liggen...ik heb ze goed bekeken en bevoeld, maar kan ze echt niet scherp vinden...kalkoenvleugel heb ik inderdaad andere ervaringen mee, de botsplinters zijn vlijmscherp...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door