Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3176524
[/quote]

Loopt je pup toevallig los in de tuin ?
Hier had mevrouw Rox ook allures en bedacht dat ik haar eten wel aan zou geven in hapklare stukjes ... En dat oogt heel verleidelijk als je pup anders niets eet
Heb dat 1 dag gedaan, en toen dacht ik (na ook advies hier te hebben gevraagd) dikke DOEI !
Ik heb haar aangelijnd laten eten in de tuin zodat ze met haar vlees niet heel de tuin kon rondrennen en alle andere prikkels belangrijker zouden worden dan haar voer, en sindsdien at ze als een bouwvakker ! Inmiddels hoeft ze niet meer aan de lijn, en kan ze net als de mannen gewoon heel de tuin door mocht ze dat willen (maar ze eet nu in no time haar bak leeg haha)[/quote]

Yep hij loopt los in de tuin….soms vindt hij het smakelijker om op takken en bladeren te bijten.

Tegen het einde van de dag heeft hij meestal wel zijn totale grammen binnen ….
s'morgens eet hij een beetje , op de middag een klein stukje …en tegen 4 a 5 uur begint de grote honger te komen…zeer vreemd :nerves:
Misschien heeft het iets met de tropische temperatuur hier te maken , elke dag +/-30 graden.

de locale hondjes zijn hier tijdens de dag ook niet echt actief .
Door Syrae
#3179258
pff ik word er moe van!

Vandaag een grammetje of 50 aan vis kvv (moet ie normaal niet maar ja de rest in die bak :puke: )

Hij heeft een hapje paarden sukade op en verder konijnkarkas maar daar komt ie gewoon niet aan.

Gisteren fantastisch gegeten, alle 3 de maaltijden schoon op.

Hij krijgt nu gedroogde kipfilet als beloningssnackje en scharrelt (helaas) heel wat bij elkaar via de Kids ( laten wel eens wat vallen dus hij heeft bij de lunch een beetje versgemaakte suikervrije tonijnsalade met verse guacamole en een restje ei gehad) niet dat dat nu hele happen zijn maar wel regelmatig een klein beetje.

Hij loopt de gehele dag te schooien, ik zie aan z'n buikje dat die leeg Is en er wel wat in mag maar hij eet gewoon niet!

Wat moet ik hier nu mee? Hij lijkt verder wel goed te groeien, zit enigszins een klein laagje vet op de ribben dus dat zit wel goed maar word een beetje moe van het vele werk wat ik in zijn eten steek en dat hij er San gewoon z'n neus voor optrekt. Kan dit komen door het wisselen en dat hij dan wat last van z'n mond heeft?

Barfplaats wordt gesponsord door