Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#360706
[quote="Birgit"]
Het gaat Superrr! ;D ;D Leuk dat je het vraagt.

Iedere dag zijn ze nieuwsgierig wat er nu weer "bij" zit ! :D
[/quote]

Leuk hé!!! ;D
Door Birgit
#365041
[quote="Anneke V"]
En, lukt het goed???

Tos & Sam zullen wel in de wolken zijn zeker ::)


[/quote]
Tos gaat prima ....! Zowel de CB als de botten e.d
Maar....Sam die vindt de CB ( ze waren Bibi gewend ) niet zo. Ik dacht oh makkelijk, ik neem alleen de honden Carnibest, voor beiden. Maare.... nog even aankijken en trucs uithalen, en anders toch kiezen voor de kattenvariant van CB

;D ;D
Door Borke
#365360
[quote="Birgit"]
Ik dacht oh makkelijk, ik neem alleen de honden Carnibest, voor beiden. Maare.... nog even aankijken en trucs uithalen, en anders toch kiezen voor de kattenvariant van CB[/quote]

Als je kat je lief is, dan zou ik niets afwachten maar direct katten CB halen voor de kat.
Katten hebben hele andere voedingsbehoeften dan honden, dus een kat die hondenvoer eet die komt tekort!
Door Birgit
#365554
[quote="AstridStraver"]
Als je kat je lief is, dan zou ik niets afwachten maar direct katten CB halen voor de kat.
Katten hebben hele andere voedingsbehoeften dan honden, dus een kat die hondenvoer eet die komt tekort!
[/quote]Mijn kat is me zeer lief, waarom zou ik anders versvlees aan hem geven ? Voorheen kreeg hij de kattenvariant van BIBI. Maar door practische omstandigheden ben ik overgestapt op Carnibest.

Door veel te lezen op Barfplaats was en ben ik van mening dat een kat dus ook de Carnibest voor honden kan eten ! Zie dit stukje: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=11189 en lees vooral het berichtje van Amber 2.
Het zal wel goed bedoeld van je zijn, maar om dit zo te openen: Als je kat je lief is, en niet te onderbouwen gaat er bij mij niet in !

Ter geruststelling: vanmorgen ging mijn kat niet meer om de sardine's heen eten, maar at het smakelijk op samen met de HONDENCARNIBEST.
En dat binnen een week ;D ;D
Door Femke
#365805
[quote="AstridStraver"]
Als je kat je lief is, dan zou ik niets afwachten maar direct katten CB halen voor de kat.
Katten hebben hele andere voedingsbehoeften dan honden, dus een kat die hondenvoer eet die komt tekort!
[/quote]

nou ik voer de katten ook hondenvoer hoor! Ze krijgen bij mij energique, de honden eten CB.
Ik geef ze regelmatig wat extra rood vlees of hart, en het gaat prima met ze. In elk geval een stuk beter dan toen ze brok en blik aten omdat ze de katten CB niet wilden eten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door