Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tamara
#3158294
Ik heb in een dolle bui voor misty's verjaardag gepofte kalkoenloopvoeten (met nagels) gekocht en ze hebben er al 1 op.
Maar nu vroeg ik me af of je deze eigenlijk wel kon geven?
Ik heb er 4 gekocht en nog 2 liggen. Ik dacht later eigenlijk pas na over het hardheid van het bot  :-[

Anders gooi ik de andere 2 wel weg. Ik heb ook nog 14 kg rauwe kippenloopvoeten gekocht (14 kg voor maar 7 euro  :o ) namelijk  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3158305
De voeten kan je qua hardheid wel geven, het is immers niet het bot van kalkoen maar de voeten.

De enige vraag voor mij zou zijn, wil je wel gepofte kalkoenvoeten geven? Waar zijn ze gepoft? zijn ze wit gebleekt? en soms zit er ook nog druivensuiker overheen.....
Door Tamara
#3158417
Ik kocht het in een dolle bui  :biggrin2:

Ik heb nu 14 kg rauwe kippenloopvoeten gekocht en ben de komende 10 maanden zoet daarmee  :biggrin2:

1x iets geven wat niet echt gezond is vindt ik niet erg. Ze kregen gisteren ook een klein stukje slagroomtaart van mijn moeder.  ::)
Snacks droog ik eigenlijk altijd zelf (long/luchtpijp).  Ik voer deze voetjes van de week nog eens en dan koop ik het niet meer. Bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door