Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3153810
Ik ontdooi hier alles op het aanrecht. Ik heb ook meestal wel wat aan bot of vlees over, dat gaat in de koelkast voor de volgende dag. En dat haal ik er dan 1 à 2 uur (afhankelijk van de hoeveelheid) van tevoren uit zodat het niet meer zo koud is als ze het krijgen.
Als ik kilo's heb waarvan een deel terug moet in de vriezer (bijvoorbeeld lever) dan zet ik dat in de koelkast. Dan is het de volgende ochtend nog steeds ijzig maar kan ik het wel snijden. Het teveel gaat dan in porties terug de vriezer in, wat ik nodig heb blijft op het aanrecht tot het gevoerd wordt. Ik voer niet graag te koud vlees. Liever voer ik vlees wat wat lang op het aanrecht heeft gestaan. Dat heeft nog nooit problemen gegeven.
#3153858
Hier s ochtends uit de koelkast en gaat in een bak in de oven ( kunnen de honden, kat en vliegen niet bij). S avonds is t goed op temperatuur. Alleen niet per ongeluk vergeten dat dit er staat en de oven aandoen . Das heul vies weet ik uit ervaring.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door