Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nugget
#3142629
@Susanne, ik gebruik het woord respect ook weinig. Dus dat betekent wel wat voor me, dank je.
@Anne, Coco weegt inmiddels 18 kilo! Ze komt dus een kilo per week aan. Ook begint ze wat uit te zwaren, het t-shirtje wat ik voor haar gekocht heb begint te strak om haar ribbenkastje te zitten. Verder is ze ook wat in de hoogte gegroeid, een cm of 2. Ook dat had de DA, gezien haar enorme groeiachterstand niet durven hopen. :)

Ik zal eens kijken of ik morgen een betere foto van la petite Coco kan maken. Zonder Duke, dat is makkelijker denk ik.

Verder geniet ze van haar eten.
En de zindelijkheid gaat ook beter, wat ook voor mij wel prettig is, want ik heb best wel een slaaptekort op dit moment! :)
Door Aprilsnow
#3142861
Inderdaad echt 'WOW' wat gaat het tegen de verwachting in hard met haar haar, haar gewicht en ook nog groeien... Prachtig om te zien en wat moet het jullie ook een goed gevoel geven. Nu nog even de zindelijkheid doorkrijgen  ;) Een goede nachtrust is toch ook wel fijn om een gegeven moment  ::)

En zoals Hope zegt, het ontspannen staartje  :D
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3142911
Wow, daar word je toch blij van??? En Coco ook zo te zien!
Mooi dat er zulke positieve veranderingen zijn in zo'n korte tijd.
Wat super dat je haar een gouden mand geeft  :-*
Door Nugget
#3142940
Wat betere foto's van la petite Coco.
Haar 18e dag bij mij.
Op de speelweide in het bos, even met het pootje in het zand krabben.... :)
En kijk eens naar het staartje, daar staat een ontspannen hond! :)

Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door