Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3107885
Lizzy schreef: Ik ga de filmpjes maar niet kijken :-X
Nee, als je die kalfjes al erg vond, dan zou ik dat niet doen nee.

Ik weet niet of het vlees van deze zwanen afkomt. Als dat wel zou zijn zou ik (als ik zwaan zou voeren) dat acuut van mijn menu schrappen. Dit is dierenmishandeling ten top.
Door Wendi
#3107896
Lizzy schreef: Ik ga de filmpjes maar niet kijken :-X
De tweede link heeft ook een radiofragment Lizzy, waar goed wordt uitgelegd wat dat zwanendriften precies is en ook hoe de politie afraadt om aangifte tegen de heren te doen...echt ernstig
Door jasmijn
#3107906
:puke: :rant: :rant: :rant: :knuppel2: :knuppel2: :boxing: :boxing:


Ik kan veel dierenleed filmpjes bekijken met drogen ogen maar deze  :'( :'( :'(

Van mij mogen dezen gasten achter tralie en de sleutels weg gegooid, wat een verschrikkelijke agesiefe mensen :-X een gevaar voor mens en dier  >:(
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3107909
luuntje schreef: Nu vraag ik me toch af waar het wilde zwanenvlees op barfplaats vandaan komt....
Gruwlijk vind ik dit, zonder duidelijkheid voer ik geen zwaan meer
Voor zover ik weet is een deel ook afkomstig uit de omgeving Schiphol om te voorkomen dat ze zich doodvliegen en/of daar andere overlast veroorzaken.
Door smulpaap
#3107911
Ligaa schreef: Voor zover ik weet is een deel ook afkomstig uit de omgeving Schiphol om te voorkomen dat ze zich doodvliegen en/of daar andere overlast veroorzaken.
Ik denk dat dat om ganzen gaat
Door jasmijn
#3107932
Volgens mij worden de zwaren van het zwanen vlees wat je koopt afgeschoten, als je daar op google dan kom je stukken tegen over het afschieten van zwanen wegens overlast.

Daarbij lijkt het me heel raar dat ze wilden zwanen levend vangen om ze daarna als nog te doden voor het vlees. ??? ( ik voer geen zwanen vlees dus heb geen idee wat het kost ;) )

Ook is de agressie die dezen mensen te toon spreiden niet in verhouden met het geld wat je voor zwanen vlees betaald, boos worden om een zwaan die zeg €20,- op brengt klinkt niet echt logies.  :-\
Iemand mishandelen voor 2 zwanen die €25000,- per kopel opbrengen is "begrijpelijke" reden  :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door