Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pollekind
#348222
Bute voor paarden is niet meer zomaar te verkrijgen.Er zijn idd nog veeartsen met een vooraadje maar dat word enkel onder de toonbank verkocht.Ik heb het vorig jaar ook stiekum voor mijn paard gehad en er werd wel heel duidelijk verteld dat dit middel NIET op de bon vermeld zou worden en dat ik het dus contant diende af te rekenen.Het valt inmiddels onder de verboden middelen.Overigens is bute bv in Engeland nog wel vrij verkrijgbaar.(maar of je daar als Nederlander zoveel aan hebt ;D)
Door Paul_Barte
#348289
Eigenlijk is er al die tijd dat ik weg ben geweest helemaal niets veranderd ???
Er worden 100.000 lulverhalen rond gestrooid om maar toch die vreselijk goede brokken te blijven geven......
Snap nog steeds niet hoe al die honden hebben kunnen overleven want brokken zijn pas rond 1960 in ons land gekomen.........
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348290
Paul_Barte schreef: Eigenlijk is er al die tijd dat ik weg ben geweest helemaal niets veranderd ???
Er worden 100.000 lulverhalen rond gestrooid om maar toch die vreselijk goede brokken te blijven geven......
Snap nog steeds niet hoe al die honden hebben kunnen overleven want brokken zijn pas rond 1960 in ons land gekomen.........
Ha meneer Barte ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door