Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door moniek
#25637
Mijn honden krijgen niet zo veel en niet zo vaak iets tussendoor. Meestal een gedroogd pensstaafje of pensdrops maar wat ze reuze-lekker vinden is een stukje kroepoek. Ik had een poosje geleden ook zelf hondenkoekjes gebakken (recept van chooky) en die vonden ze ook errug lekker (ik heb er zelf een geproefd, het was te eten maar ik heb toch liever een koekje van LU) ;)
Door Charlotte
#25655
Rookworst van Unox ;D Als mijn vriend dat eet kan hij het niet laten om wat aan de honden te geven. Ze weten het ook precies en je kunt ze alles laten doen......5x naar hun mand sturen.....doodliggen enz enz. De hele trucen doos wordt open getrokken om maar een stukje rookworst te krijgen.
Door Nelly
#25770
Leuk is dat hè, wat honden allemaal willen doen voor hun favoriete hapje :D Als we 's zomers buiten eten, bijv. barbecuen, gooi ik ook wel eens een stukje stokbrood in de vijver voor de karpers. Dan moet je Ashley zien! Staat-ie echt te kijken van wat doe je nou! :o :o En ik dan? ??? :( Natuurlijk krijgen hij en Angel dan ook een stukje, maar dat vind ik altijd zo geinig, die reactie :D
Door Gaitkeeper
#28519
balou schreef: Pannenkoeken en nog eens pannenkoeken!!!
Hé, ik bedoelde voor de hond hoor ! Niet voor jou ;)
Als jouw hond zo gek op pannenkoeken is eet je dat vast zelf ook wel vaker ;D.

Maar misschien wel een idee....een kaaspannekoek lusten ze hier vast en zeker wel !
Door ~anna~
#28541
Gaitkeeper schreef:

Hé, ik bedoelde voor de hond hoor ! Niet voor jou ;)
Als jouw hond zo gek op pannenkoeken is eet je dat vast zelf ook wel vaker ;D.

Maar misschien wel een idee....een kaaspannekoek lusten ze hier vast en zeker wel !
Om mee te trainen zijn pannenkoeken zeer geschikt kleine stukjes dan.Soms weet ik gewoon niet wat ik mee moet nemen vroeger gebruikte ik frolic wil ik nu niet meer.Zelf verbrand ik snel moet altijd vaak eten vooral pannenkoeken daar heb ik veel aan dat vinden honden ook meestal heerlijk.Voor mijn hond is het een heerlijke traktatie ook handig voor onderweg.Trouwens vooral geitenkaas vind hij echt smullen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door