Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marisca80
#3073772
hallo ten eerst super bedankt voor het accepteren.
Ik ben marisca en eigenaar van Tamaskan Tasha en hopelijk binnenkort van mijn 2de Tamaskan.
en wij wonen in almere.
nu heeft mijn dame waarschijnlijk een allergie en ben ik bezig met elimineren.
zij krijgt dan nu geit en konijn van naturis. ik ben beginner met kvv en dus opzoek naar verse producten van konijn en geit om vers of gedroogd te gaan voeren naast naturis voor zolang ik bezig ben met het elimineer dieet.
over een paar weken mag zij een andere smaakje erbij.
tips etc zijn van harte welkom is voor mij nog veel zoek werk ;)
dank u vast voor eventuele tips en reacties
pootje van tasha en greetz from me marisca
Door Lizzy
#3074080
Hoi Marisca, welkom op Barfplaats!
Wat maakt dat je denkt dat jullie dame een allergie heeft? Wat zijn de problemen?
Ik denk dat je het beste de lijntjes in de gaten kunt houden, bij vraag en aanbod. Geit drogen zal niet eenvoudig worden, omdat het meeste vlees dat aangeboden wordt erg vet is. Maar, je zou wel geitenhartjes, geitenlever, etc. kunnen kopen. Dat kun je goed kopen bij het Islam Centrum in R'dam. En verder denk ik dat je op de website van Degomeat wel het e.e.a. kunt scoren. Er zijn vast nog meer mensen die goede tips voor je hebben :)
Gebruikersavatar
Door Floor
#3074160
Islamitisch Centrum in Rotterdam inderdaad, heb ik zelf goede ervaringen mee. Je moet het dan wel ophalen, want ze verzenden/bezorgen niet. De geitenpens bevalt mijn hond bijzonder goed!

Overigens heeft naturis dacht ik ook KVV kangeroe in het assortiment, dat is hier bij hond en kat een absolute winnaar. Voordeel is dat het ook in geen enkele andere kvv zit. Dus mocht het inderdaad om een allergie gaan, dan heeft ze het niet via een andere weg binnen gekregen.

Succes.
Door marisca80
#3169175
hoi hoi
zie nu pas de reacties.