Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jantina
#3056886
Ik geef mijn honden al jaren een lepeltje cocosolie over hun vlees, een paar keer per week. Echter laat mijn drachtige teef het nu stelselmatig staan. Wat is een goed alternatief? Of misschien ontgeurde proberen?
Gebruikersavatar
Door Irta
#3056888
waarom geef je de kokosolie? Indien je het geeft ter bevordering vd gezondheid zou ik de ontgeurde persoonlijk laten staan ;) Misschien heeft ze even genoeg kokosvet gehad en wil ze gewoon liever zonder? Of het heeft miss helemaal niks met de kokosolie te maken en is er een ander probleem?
Door Lizzy
#3057043
Ik zou ook gewoon even niks geven. Drachtige honden weten soms heel goed wat ze wel en niet moeten eten en misschien staat dit haar nu gewoon tegen. Op zich is er geen vervanger voor geurende kokosolie. En ontgeurde vind ik troep (hooguit leuk om je ei in te bakken).
Door Jantina
#3057155
Ok, bedankt. Ik blijf het dan wel eventjes aanbieden en als ze het links laat liggen dan laat ik haar maar. Ik geef het trouwens als gezonde extra voor de darmen en vacht. Verwarmen kan natuurlijk ook maar deze dame is erg kieskeurig en dan laat ze rustig haar bak staan.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3057282
Lizzy schreef: Drachtige honden weten soms heel goed wat ze wel en niet moeten eten en misschien staat dit haar nu gewoon tegen.
Precies, mijn ervaring is dat dat voor honden in het algemeen geldt, drachtig of niet ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door