Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3024975
startouw schreef:
Ik dacht dat met 2 honden die 300 l kist genoeg was maar  toch niet, ben blij met mijn kast erbij. 
Heb nu wel meer overzicht  ( zolang het duurt ;D
Succes


Ik heb een kist van 500 liter staan voor de honden, en nog een gedeelte in de amerikaanse koelkast/vriezer combinatie die gebruikt kan worden.
Als die ijsblokjes maker er niet inzat, konden we nog MEER kwijt hahaha  ;D

De honden hebben trouwens ook een apart aanrecht met lades jawel ( onze oude keuken, Handig!!  8) ) en een kleine tafelmodel koelkast in een houten schuur.



Ik wou zeggen ga voor een kist, heb je meer aan maar je koos daar al voor. Goede keuze!

Ik gebruik dozen, is beter dan tassen, je moet maar net iedere keer de onderste van die tas hebben, uit een doos is het makkelijker we te duwen (vindt ik dan).
#3025738
Die diepvrieskist staat, past nog beter op plek dan ik vooraf dacht. Ik heb het voor nu even in diepvriestassen van de supermarkt gedaan. Moet nog even kijken of dit voor mij werkt, of dat ik misschien beter grote bakken kan gebruiken. Los erin gaat het voor mij niet worden, denk ik. Kon nu al mijn rolletje kip niet vinden. Bedankt in ieder geval voor alle tips en ervaringen. 

Alleen de 13 kilo vlees valt in het niet. Gelukkig komt er volgende week nog bijna 13 kilo bij en dan kan ik bij de 3de leverancier ook 11 kilo bestellen en kunnen onze katten in dezelfde week verschillende merken kvv eten. Nu moest het na elkaar, pas als het ene merk op was kon ik het andere bestellen. En ik kan wild inslaan, zodat ze van de zomer ook nog wat hebben. Met deze plannen zit het kistje al snel vol.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door