Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3021722
Ik kreeg van onze islamitische slager deze botten voor de honden
mag ik ze rauw geven om te kauwen of moet ik ze eerst koken , of maar helemaal niet geven
die kleine botten geef ik zowiezo niet maar heb ze even op de foto gezet zodat  jullie beter kunnen zien om wat voor botten het gaat

alvast bedankt groetjes shadow

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op za 15 nov 2014, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3021738
*ziet geen foto*

Maar botten koken....nonononononoonoNO

Zonder foto zegt iets (ervaring  ::)) me al dat je botten van poten e.d. gekregen hebt. Wat mij betreft een gevalletje van "voor de kliko".
Door Suzanne
#3022940
spikkel schreef: Bouillon van koken en dan lekker toevoegen aan het groente prutje.
De bouillon dan... niet de botten ! ;-)

in 99 v/d 100 gevallen zijn "botten die je van de slager kreeg voor je hond" alleen maar geschikt "voor de kliko".

Suzanne
Door Ruisje
#3023153
Ingrid (shadow) schreef: oeps niet aan gedacht om er soep van te trekken maar ach zat geen vlees meer aan
maar goed ze zijn weg, en weer wat geleerd
dank jullie wel voor de reacties
Geen soep, maar bouillon voor je honden. ;)
Dat er geen vlees meer zat maakt niet uit. Het bot, het merg, als je dat een paar uur laat trekken komen alle voedingsstoffen in je bouillon. Kun je zomerijsjes van maken of gewoon eens een lekkere gezonde scheut over hun eten doen. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door