Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3020264
Lizzy schreef: Ik schil niks! :)

Oh, een tip van een ervaren Champion Juicer gebruiker: stop niet teveel bladgroenten in eens. En wat lekker is om er daarna in te gooien zijn stukjes appel of komkommer. En wat ook helpt om de bladgroenten makkelijker te laten gaan: sperziebonen koken, afkoelen, afgieten en mengen door je bladgroenten.
Ok super! Ga ik van het weekend gelijk proberen  ;D haal je ook de klokhuizen niet uit de appels? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die niet goed zijn voor de doggies.
#3020292
Mil schreef: Ok super! Ga ik van het weekend gelijk proberen  ;D haal je ook de klokhuizen niet uit de appels? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die niet goed zijn voor de doggies.
Oh ja, die haal ik er wel uit. En de pitten van pompoen, die haal ik er ook uit.
#3020293
Ik schil niet maar haal wel de klokhuizen eruit. Daarna gaat de handel in de blender. Ik gebruik meestal een stuk of 6 a 7 soorten en die haal ik op de markt, tegen sluitingstijd als alles wat goedkoper weg mag. Tegenwoordig zet mijn vaste groenteman vast een tasje klaar met wat restspullen, altijd weer een verrassing wat ik mee krijg. :)
#3020296
Els&Flow schreef: Ik gebruik meestal een stuk of 6 a 7 soorten en die haal ik op de markt, tegen sluitingstijd als alles wat goedkoper weg mag. Tegenwoordig zet mijn vaste groenteman vast een tasje klaar met wat restspullen, altijd weer een verrassing wat ik mee krijg. :)
Dat is een goede tip hahaha even kijken of ik hier ook een groenteman zo gek kan krijgen  ;) Nou onze mannen gaan smullen van het weekend dat heb ik al lang gezien!

Sta nu de pens en organen te mixen en die kleine komt bijna met bench en al de keuken in zit een partij te piepen niet normaal  :D Helaas krijg je bij ons alleen eten als je rustig bent dus dat zal nog even duren  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door