Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Vleesvoer, Barf, Brok of combinaties

Volledig BARF
38
12%
Volledig vleesvoer
74
24%
Volledig brok
19
6%
Zowel BARF en vleesvoer
66
22%
Zowel BARF en brok
15
5%
Zowel vleesvoer en brok
60
20%
BARF, vleesvoer en brok
29
10%
Anders
4
1%
Gebruikersavatar
Door Hitam
#29066
Overigens gaan ook de herders binnenkort over op volledig versvlees want dan gaan we heeeele grote hoeveelheden maken...............
Door crutz
#29073
Hitam schreef: Ik sta ´s morgens ook te kokhalzen als ik ze vlees geef. Maar dat is geen reden om het niet te doen.
heb geen last van het kokhalzen, maar ja, als je samen bent moet je er toch samen achter staan, dus vandaar deze oplossing ;)
Door Angela
#32733
Roan krijgt:
Maandag en donderdag : niet compleet vlees uit de vriezer 400 gr, met daarbij 100 gr gekookte zilvervliesrijst, 1 bruine boterham of groente ( ligt eraan waar ik zin in hem )
Met daar nog bij : 2 scheppen zeewier, 1 knoflookpil ( echte moet ie niet hebben ) en een scheut olijfolie

Iedere ochtend een handje brokken ( Royal Canin Selection Croc)

De andere avonden krijgt hij brok met zeewier,knoflookpil en een scheut olijfolie

Na de middagwandeling krijgt hij een koekje
Tijdens het oefenen een stukje Rodiworst , en tussendoor krijgt hij nog wel eens een boterham, varkens oor of andere kauwkluiven.

Botten krijgt hij niet daar schijntie niet tegen te kunnen.
Door aiko
#33216
Mijn basis is kant en klaar vers vlees. sommige dagen maak ik het wel helemaal zelf (verschilt een beetje nagelang ik zuinig ben geweest of niet op het werk en wel of geen afsnijdsels heb).

Paul
Door Maijce
#34061
Hoi,
Ik wil Maggie het liefste helemaal vers geven, maar helaas kan mijn portomonaie dat niet aan :-\
Ik wil dus half om half gaan voeren , Rodi en als brokken wil ik Fokker geven.

Groetjes, Maijce
Door labranwk
#34078
Nick krijgt half om half; deels Rodi (omdat ik mezelf nog niet geleerd genoeg vind om tekorten te voorkomen) en deels vers; groentes, fruit en natuurlijk vlees!
Door petravleemink
#34643
Hallo,

een late reaktie maar ben al even niet op de site geweest. Wij newfy houder hebben onze eigen newfy's en pas geboren pups op vleescompleet staan. super!!
fijne dagen nog allemaal.

groetjes

petra
Door richard
#34777
Vrwijwel volledig Barf, doch in de ochtend regelmatig te lui om te kokkerellen. Dan grijpen we al snel naar versvlees ;D

richard
Door blissie
#35806
Mijn honden eten nu nog 50/50 brok en vers,omdat ze toch aan de diarree gingen als ik gelijk alleen vers gaf,maar beetje bij beetje doe ik 1 dag per week extra dus het komt vanzelf wel. ;D
Door debbymuch
#36289
ben bezich met de laatse zak brokken,
ze krijgen nu brokken en versvlees maaltijd.
ook ben ik bezich me aan het verdiepen met het barfen.
zoals groetemix,en vlees.

vraagje.
als je smorgens versvleesmaaltijd geeft 2/3

hoeveel gram barf moet je dan geven savonds

of wie heeft een link waar ik kan zien ,hoeveel barf een hond nodig heeft.

gaat om een hond van 13 kilo
en een pup van 7 kilo
Door Lara
#36767
Zo ik heb ook maar gestemt.
En ik ben eigenlijk heel gemeen geweest ::)
Ik heb gestemt vers vlees :P
Maar ze schuiven net nog een maaltijd brokken naar binnen ;D

We gaan zo onderweg om vers vlees te halen en een vriezer en dan is het over met de brok.
Door Twister
#37505
Met ingang van het nieuwe jaar ook over op vers voer. Alleen nog wel even af en toe brokken om het op te maken, maar dan geen brokken meer in huis!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door