Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door janninneee
#2936525
dips en lola zijn zeer kieskeurige eters, ik zou ze wel over willen hebben op barf (eten nu kvv) maar de dames eten geen orgaan en groente ook liever niet dan wel..

ze plukken de orgaan eruit en de groente eten ze omheen..
ook als er te grote stukken orgaan in de kvv zitten halen ze deze eruit.

hoe krijg ik ze aan de orgaan en de groente?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2936538
De groente kan je nog verstoppen in het spiervlees of extra lekker maken met een mix met bijv. appelmoes of yoghurt en een rauw eitje. De orgaan kan je proberen te malen of heel klein snijden/ knippen en dan ergens doorheen mengen.
Mijn reu weigerde lever en niertjes te eten, na verloop van tijd heb ik die strijd opgegeven. In plaats daarvan kreeg hij wat extra gehakt of hartjes oid. gek genoeg at ie het droog wel, met lange tanden, dat dan weer wel.
Door star
#2936546
Hier lusten ze alleen biologisch orgaan, niet biologisch word dan ook echt niet gegeten.
Groeten gooi ik altijd onderaan de bak met veel vlees vocht en een eitje.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2936555
Els&Flow schreef: De groente kan je nog verstoppen in het spiervlees of extra lekker maken met een mix met bijv. appelmoes of yoghurt en een rauw eitje. De orgaan kan je proberen te malen of heel klein snijden/ knippen en dan ergens doorheen mengen.
Mijn reu weigerde lever en niertjes te eten, na verloop van tijd heb ik die strijd opgegeven. In plaats daarvan kreeg hij wat extra gehakt of hartjes oid. gek genoeg at ie het droog wel, met lange tanden, dat dan weer wel.
droog eten ze het idd ook maar rauw echt niet.
als ik groente in het spiervlees duw laten ze dat ook liggen.. hahaha
Door smulpaap
#2936564
janninneee schreef: droog eten ze het idd ook maar rauw echt niet.
als ik groente in het spiervlees duw laten ze dat ook liggen.. hahaha


Geef je de groenten heel , of pureer je het ?
Gebruikersavatar
Door nova
#2936606
herkenbaar probleem.

Ik gooide  bijv. lever even  een paar minuten in de pan, zonder boter of braadvet
kleuren aan beide kanten, en dan aanbieden.
Willen ze het dan nog niet, dan  het  vlees wegzetten en de dag erna opnieuw aanbieden. Het hongergevoel zal even wat groter moeten zijn  ::)  ;)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2936647
heb besloten de kvv op te maken en dips daarna overzetten. nu al af en toe barf dagen.

lola weet ik nog niet of die over gaat. misschien de makkelijke dingen haha zoals een nekje :)
Door Ruisje
#2936864
Als je nu de orgaan wat kleiner snijdt en samen met de gepureerde groenten een nacht lekker in wat pens laat trekken... Wel vleesbot erbij geven ;)
Gebruikersavatar
Door janninneee
#2936912
Ruisje schreef: Als je nu de orgaan wat kleiner snijdt en samen met de gepureerde groenten een nacht lekker in wat pens laat trekken... Wel vleesbot erbij geven ;)
zaterdag gaam ze alvast wat eten. heb eenden en kippennekken gans en lever liggen. ze eten dus wel worteltjes en boontjes als het uit onze pan komt hebben we vandaag gemerkt. want ze bleven terugkomen xd
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door