Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2934529
Ik heb zelf in de loop der tijd de kwaliteit die ik voer wel behoorlijk verhoogd en daarvan duidelijk resultaat waar genomen. Mocht daarin voor jou nog winst te behalen zijn, dan zou ik dit zeker uitproberen.
[/quote]

Kun je zeggen, hoe jij de kwaliteit meer verhoogd hebt?
Door Parelridder
#2934885
Ik kocht een poosje bij leveranciers die m.n. vliesvlees leverden. "Mager rundvlees" heette het dan bijvoorbeeld, wat in werkelijkheid een enorme stapel vliezen was. En - vermoedelijk van minder invloed op de energie - mega goedkope kipkarkassen, kaal en van gummy kwaliteit. Dit was niet de kwaliteit was die ik na streef, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere leverancier.
Tegenwoordig koop ik biologisch orgaanvlees, hoge kwaliteit spiervlees (zo veel mogelijk wild, waarvan een deel ook 'exoten' genoemd zal worden) en dito karkassen (zo veel mogelijk biologisch en wild). Opvallend is dat de honden sindsdien minder nodig hebben om op gewicht te blijven en een beter uithoudingsvermogen hebben.
Door Nadia
#2935857
Heb je al gezien dat je % niet helemaal kloppen? Je komt op 105% uit.
Je gewichten zijn samen wel 100%
Ik zou de vis mee rekenen in het menu
Dus niet extra geven.
Rustiger kunnen ze ook worden van het betere kauwwerk.  Verdere tips zijn al gegeven
#2935981
Nadia schreef: Heb je al gezien dat je % niet helemaal kloppen? Je komt op 105% uit.
Je gewichten zijn samen wel 100%
Ik zou de vis mee rekenen in het menu
Dus niet extra geven.
Dank je, ik zal de vis mee gaan rekenen.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door