Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door M@rco
#332550
Die 4 tot 6 jaar slaat nergens op, want je hebt rassen die 8 worden en rassen die 14 worden.
Je maakt mij niet wijs dat een ras dat 8 wordt minstens de helft langer kan leven dan zonder vers voer.

Er had misschien beter een percentage kunnen staan!

Groetjes,
Marco
Door the dude
#332556
M@rco schreef: Die 4 tot 6 jaar slaat nergens op, want je hebt rassen die 8 worden en rassen die 14 worden.
Je maakt mij niet wijs dat een ras dat 8 wordt minstens de helft langer kan leven dan zonder vers voer.

Er had misschien beter een percentage kunnen staan!

Groetjes,
Marco
Ben ik helemaal met je eens !

Dit is een uit de lucht gegrepen getal. Er is echt enorm veel onderzoek voor nodig om zoiets te checken en dan zou er een percentage uitkomen, geen getal.

Ik ben helemaal BARF fan en geloof ook wel dat honden er langer door leven, maar ik ben wel van de cijfertjes en niet van de vage statements.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#332640
O ze echt ouder worden weet ik niet, dat ze vaak gezonder ouder worden weet ik wel zeker. De fokster van mijn eerste Amerikaan voerde al jaar en dag rauw vlees , ze is zelfs wel eens aangevallen op een vergadering van de rasvereniging dat het bij haar vast niet klopte want haar honden mankeerde zogenaamd nooit iets, dat zou ze wel nooit vertellen...................


Ik heb er jaren in de kennel geholpen, en ik moest de mensen teleurstellen er mankeerde inderdaad eigenlijk nooit iets aan haar 15 honden in de leeftijd van 1 tot 15 jaar.

En tot op heden geldt dat ook voor mijn honden
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 08 jun 2005, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nelly
#332652
Denk ook dat meer doorslagevend hoe een hond oud wordt dan hoe oud hij wordt, hoewel niemand natuurlijk zijn hond al jong wil missen. Maar denk dat het meer zegt dat een hond op z'n sloffen 12 jaar wordt zonder regelmatig bij de da te zitten, dan eentje die misschien wel 14 wordt, maar stijf staat van de medicijnen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door