Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#2881136
Kan dat t.z.t weer? Grote beer moet twee dagen gemalen eten, morgen moet het ook wat warm zijn. Zou ik daarna weer veilig bot kunnen geven? Ze schrokt nimmer, ze is de perfecte barfhond. Harde dingen laat ze liggen en ik heb haar nog nooit zien verslikken, schrokken oid. Alleen na vis braakte ze me te vaak, dus krijgt ze alleen zalmkop en geen andere vis meer. Zelf wil ik na het gemalen eten opstarten met vlees orgaan en gemalen bot. Maar twijfel dus erg of ongemalen bot in de toekomst wel weer kan of onverstandig is. Iemand ervaring?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2881159
Ik heb 14 dagen gewacht, dus zolang als dat de wonden nodig hebben om goed te genezen en daarna hebben ze gewoon weer hun bot en andere barfhappen gekregen. In die 14 dagen hebben ze gemalen karkassen gehad en het vlees in wat kleinere stukjes dan normaal.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2882252
Angelique schreef: Ik heb 14 dagen gewacht, dus zolang als dat de wonden nodig hebben om goed te genezen en daarna hebben ze gewoon weer hun bot en andere barfhappen gekregen. In die 14 dagen hebben ze gemalen karkassen gehad en het vlees in wat kleinere stukjes dan normaal.
Hier hetzelfde, maar dan wat korter ik dacht een goede week tot 10 dagen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door