Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#2855427
Een tijd leefden zette ik al een berichtje op het forum dat ik ben verhuisd en besloot mijn hond Hope bij mijn ouders te laten. Nu het huis op orde is ben ik samen met mijn vriend op zoek gegaan naar een goede fokker, want dat we graag een hond wilde was al heel snel meer dan duidelijk.

Een beetje per toeval kwamen wij uit bij een fokker die haar honden, ook de pups, geen brokken geeft maar KVV. Ideaal! Geen brokkenpup, hoera!
Over vier weken mag Nelson, een labrador reu van dan acht weken, mee naar huis.

Wat is jullie advies, KVV blijven voeren voorlopig of lekker snel over naar barf?
Mijn vriend vind barf behoorlijk eng vanwege de botten. Ik heb zelf geen verstand van het menu voor een pup en ga mij de komende tijd dan ook eens goed verdiepen. De honden staan op carnibest KVV.
Laatst gewijzigd door Hope op ma 20 jan 2014, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2855429
niet echt advies (ik heb nooit een pup gehad) maar wel hoera gefeliciteerd met het vinden van Nelson! succes met wachten!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2855765
He wat leuk, gefeliciteerd! Gaat het inmiddels ook weer goed met Hope, na het ziek zijn laatst?

Ik zou gewoon lekker met kvv starten en kleine barf snackjes doen. Eendennekken, een kwartel. Niet al te spannend, maar wel leuk knaagwerk en leuk ter afwisseling. En als je vriend daar aan werkt, kan je langzaam grotere dingen doen als je wilt.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2855794
Wij hebben Daan het 1e jaar KVV gegeven met soms wat kluifdingetjes om hem te laten wennen aan het knagen en aan verschillende soorten voer

De volgende pup ga ik vanaf pup af aan grootbrengen op BARF  :biggrin2:

Leuk hé, dat steeds meer labradorfokkers over gaan op KVV tijdens de nestperiode !! Welke fokker komt jullie aanwinst vandaan ?
Door hannabelgje
#2855797