Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jacoba
#2842123
Van de gourmetschotel zijn deze twee soorten nog overgebleven. Nou weet ik niet 100% zeker meer welke wat is en zou dat toch graag weten voordat ik dat helemaal op ga voeren. Foto's op internet vind ik een vertekend beeld geven.

Vlees A kijkt rood en is wat stevig/taai van structuur (kangoeroe?).

Vlees B kijkt donkerder en is mals van structuur (struisvogel?).

Wat denken jullie hiervan?
#2842224
Ik heb vaak kanguroo vlees, van een duitse leverancier. De kleur is donkerrood. Ik zou niet kunnen zeggen of het mals of taai is. Tis stevig vlees, dat wel.

Struisvogelvlees heb ik heel vroeger weleens gekocht, en wat ik mij er van herinner is dat het kwa kleur nogal lijkt op K. (of misschien iets bruiner?) maar de structuur herinner ik mij niet.

Sorry echt veel heb je niet aan mij  ::)
#2842237
Ruisje schreef: Ik ken geen van beide, maar zolang het geen gekruid- of varkensvlees is zou ik het zonder meer lekker voeren! Het gaat niet om kilo's neem ik aan... ;)
Poes heeft van allebei een friemeltje gehad. Vlees A liet ze liggen, vlees B was lekker. Dus ja, wil zeker zijn, dan kan ik voor de variatie een kilootje of wat gaan bestellen  :).

By the way, ik vraag dit bewust in de hondenhoek. Meer kansen misschien.
#2842241
kakocavi schreef: Een foto is vertekent misschien, maar is alsnog duidelijker dan een beschrijving van een paar woorden lijkt mij.
De kleur van het vlees op de foto's varieert nogal, vandaar. Structuur kon ik van de buitenkant ook niet beoordelen.
#2842243
Annemarie Rijnveld schreef: Ik heb vaak kanguroo vlees, van een duitse leverancier. De kleur is donkerrood. Ik zou niet kunnen zeggen of het mals of taai is. Tis stevig vlees, dat wel.

Struisvogelvlees heb ik heel vroeger weleens gekocht, en wat ik mij er van herinner is dat het kwa kleur nogal lijkt op K. (of misschien iets bruiner?) maar de structuur herinner ik mij niet.

Sorry echt veel heb je niet aan mij  ::)
Komt toch aardig overeen met wat ikzelf denk  :).
Laatst gewijzigd door Jacoba op do 02 jan 2014, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door