Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door peerle
#359333
ine schreef: Jullie vergeten even, dat als een hond voor zichzelf zou moeten zorgen, hij een deel van de gevangen prooi zou begraven, om later op te eten.
Dat wil niet zeggen, dat je al het stinkende vlees moet voeren, maar dat je niet je druk moet maken, om een luchtje aan het vlees. Een vegetariër reageert nogal sterk op vleesluchten, wat weer niet wil zeggen, dat het bedorven was!
Een hond kan meer verdragen, dan wij mensen, alleen zijn wij mensen, die onze hond, onze eigenschappen willen toerekenen. Daar ligt de grootste fout.
hier ben ik het helemaal mee eens. Ik lees hier en daar: dit geef ik niet want ik zou het zelf niet eten. Je kan om een heleboel redenen iets niet geven, maar je moet altijd naar het feit kijken dat je huisdier een hond is en jij een mens !
Door 2poezels
#359343
.......Jullie vergeten even, dat als een hond voor zichzelf zou moeten zorgen, hij een deel van de gevangen prooi zou begraven, om later op te eten......

oke,een hond kan er dus tegen als het vlees niet helemaal vers meer is,maar hoe zit dit dan met katten?
Laatst gewijzigd door Gast op wo 27 jul 2005, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door peerle
#359354
ik denk dat als ze het zelf niet meer willen eten, dat daar de grens te trekken is...als jouw katten enorme kieskeuren zijn die geen rijp vlees willen, dan kan je het nog eens bij de hond proberen, maar dan toch maar weg...
Door Jinxy
#359519
Tja, pens ruikt vers natuurlijk al niet echt lekker hè.

En voor degenen die beweren dat ik heb gesteld dat mensen hier rot vlees voeren...lees het topic even.
Dan zie je, dat er op een ander forum ..ook over barf..iemand stelde dat ze stinkend vlees gaf. Verder niks. ::)

Maar ja, duidelijk is dus wel dat het er echt geen **** toe doet als er een luchtje aan het vlees zit, wat de meeste honden betreft tenminste.
Extra smaakversterker zullen we het maar noemen. ;D

Ik merk wel dat mijn kat het dus ècht niet meer hoeft na een half dagje buiten de koelkast met dit weer. Dan vangt ze liever zelf wat vers ofzo.. :-\ ;) ;D
Door Lizzy
#359532
Katten begraven niks. Katten laten vlees niet eerst 'lekker lang besterven'. Katten kunnen geen eten eten met een luchtje. Ze moeten kraakvers. Het zijn minder grote viezerikken als honden ;D!
Door Jinxy
#360066
Lizzy schreef: Katten begraven niks. Katten laten vlees niet eerst 'lekker lang besterven'. Katten kunnen geen eten eten met een luchtje. Ze moeten kraakvers. Het zijn minder grote viezerikken als honden ;D!
´t zijn niet voor niets prinsesjes ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door