Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ingrid (shadow)
#2825910
Ik vraag het liever eerst want weet niet of ik het kan geven

ik heb een vraag ik heb van de islamitische slager vissen gekregen
het is schelvis maar ze zijn best groot ,

per vis weegt ongeveer  280 gram ( hele vissen met kop  en staart)
ongeveer 25 cm lang
1 mag mijn pup ook al schelvis ?
2 ik denk dat zo`n hele vis ook veel te veel is en kan deze vis ook met graden gegeven worden
3 moet ik die in stukken maken of de koppen er alleen nog van af en de rest nog bewaren
want

mijn golden retriever pup Djaidy is 16 weken oud en weegt 16,7 kilo
ze heeft nog geen hele vissen gehad alleen gedroogde sardientjes
Laatst gewijzigd door Ingrid (shadow) op zo 08 dec 2013, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2826287
shadowhome schreef: Ik vraag het liever eerst want weet niet of ik het kan geven

ik heb een vraag ik heb van de islamitische slager vissen gekregen
het is schelvis maar ze zijn best groot ,

per vis weegt ongeveer  280 gram ( hele vissen met kop  en staart)
ongeveer 25 cm lang
1 mag mijn pup ook al schelvis ?
Ja hoor, dat mag. Geef gewoon een klein stukje, om te wennen.
2 ik denk dat zo`n hele vis ook veel te veel is en kan deze vis ook met graden gegeven worden
Ja, qua of het teveel is, 1 zo'n vis, hangt af van je hond. Hier stoppen mijn  middelgrote honden een visje van 280 gram in hun holle kies (bij wijze van). Voor kleine hondjes is het erg veel. Omdat het geen vette vis is, zou ik gewoon alle honden een stukje geven. Inclusief graat ja.
3 moet ik die in stukken maken of de koppen er alleen nog van af en de rest nog bewaren
want

mijn golden retriever pup Djaidy is 16 weken oud en weegt 16,7 kilo
ze heeft nog geen hele vissen gehad alleen gedroogde sardientjes
Je kunt ze in de vriezer gooien en je pup gewoon een stukje vis geven van 100 gram. Ofzo (komt niet zo krap). Bij de rest van de maaltijd. En dan even kijken wat ze er mee doet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door