Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nathalie71
#2812195
Hallo,

Ik ben Nathalie,43jaar,2 grote kinderen,en een hondje kruising Chihuahua x Maltezer (geen ras zuivere ouders)Reutje

Ik ben hier gekomen omdat ik geregeld wel wat vragen heb over voeding.


Ik heb mijn hele leven al honden gehad,meestal herplaatsers maar van wege o.a. gezondheidsproblemen  kan ik er niet meer dan eentje nog houden. Ook werd het te duur.

Ik heb al verschillende soorten voeding uit geprobeerd en op dit moment staat mijn hondje op de Smuldier.

Nathalie
Laatst gewijzigd door Nathalie71 op vr 17 okt 2014, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nathalie71
#2812223
Dank je wel.

Kan iemand me vertellen hoe ik een foto onder mijn bericht kan plaatsen?

Ik was bij profiel en plakte een afb.Url er in maar dat werkt niet
Door deja
#2812253
Welkom een foto plaatsen is voor mij ook een ramp maar je moet hem eerst in bv. mijn album dowloaden  en vandaar op Barfplaats zetten. Succes mss ben je handiger als dat ik ben daarmee.
Gebruikersavatar
Door Nathalie71
#2812267
in mijn album geeft hij aan dat de foto te klein is moet 400x400 zijn en op dit forum mag hij niet meer dan 300 zijn...ehmm

Via Facebook wil ook niet
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2813797
Welkom op barfplaats !

Ik zet mijn foto's altijd op photobucket.com Dan klik je bij Links to share this photo op direct en dan zet je die link tussen de tekens die je krijgt als je het daarvoor bedoelde icoontje hierboven aanklikt (knopje naast youtube icoontje)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door