Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nelly
#328688
Ashley z'n bak hou ik vast i.v.m. z'n spndylose, wil liever niet dat hij te ver door moet zakken (hij is vrij groot) en ook nog de halve keuken door moet achter z'n bak aan. Liggend eten doen ze hier alleen met grote vleesbotten en grote penslappen. En dat gebeurt dan ook buiten :P
Door dazz
#333242
Ik denk dat voerbakken alleen bestaan omdat men brokken is gaan maken, allebei dus niet natuurlijk. Dus misschien wel logisch dat maagtorsies voorkomen bij het eten van brokken en minder tot helemaal niet bij rauw.
De voerbak moet hoger van de grond naar verhouding met de grootte van de hond vanwege het comfort, heb ik wel eens gehoord. Dus voor grote honden is het handiger om de bak hoger te hebben. Maar of dat nu met een maagtorsie van doen heeft???
Door Nelly
#333616
Durf er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen. De enige hond(tot nu toe, en afkloppen) , die bij mij ooit een maagtorsie heeft gekregen at uit een bak op de grond. Moer er wel eerlijk bijzeggen dat zijn voedsel bestond uit diner en verse pens. Ja, wist ik toen veel? De hond is op het nippertje gered en ik m :-[oest toen van de Da brokken gaan voeren. Heb ik ook gedaan en jaren volgehouden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door