Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hylos
#2780883
zhiva schreef: :o zo luxe eet ik zelf niet eens......  :P
Valt mee hoor.. Tis vlees wat op datum is. Mag het vrij goedkoop kopen. Maar hoef het zelf niet meer.. Wel eens geprobeerd idd maar er zit toch al wat een gek smaakje aan  :biggrin2: Xavi is er echter helemaal gek op, al dat biefstuk en haas spul haha
Arkay schreef: Zo word er hier ook gegeten de bak staat aan de ene kant en het vlees ligt verspreid.
hij pakt vaak eerst het vlees legt dat apart gaat dan rustig het botwerk eten en daarna als toetje het vlees/pens, vandaar dat hij enkel buiten eet want er is geen beginnen aan. Dan blijf ik binnen schoonmaken.
Meestal eet ie redelijk netjes. Weet vaak wel wat ie het lekkerst vind dus leg ik dat bovenaan.
pearlsofpassion schreef: Pfff, ben ik blij dat de mijne een vreetkleedje hebben.
;)

Fijn dat het nu zo goed gaat met Optimus en zijn barfavontuur.
Denk dat je in de war bent, dit is Xavi niet Optimus (coole naam is dat toch)  :biggrin2:
Maar dankje!
#2781312
Oh ja juist  :doh:

Ja, jullie hebben een redelijk gelijkaardig verhaal en allebei een hond met een coole naam in twee delen  ::)
Sorry hoor.

Maar ookal vergis ik me van naam, dit topic volg ik toch al even, dus ik ben wel mee met Xavi zijn barfperikelen hoor.  ;)
Door bordie
#2781337
zhiva schreef: even totaal of topic

maar wat fijn toch dat Nena zo'n mooi plekje bij jou heeft  :-*
oepsssss sorry ik lees je bericht nu pas.... :-[  ik zal eens proberen om foto's te maken...en plaatsen....
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2781463
pearlsofpassion schreef: Oh ja juist  :doh:

Ja, jullie hebben een redelijk gelijkaardig verhaal en allebei een hond met een coole naam in twee delen  ::)
Sorry hoor.

Maar ookal vergis ik me van naam, dit topic volg ik toch al even, dus ik ben wel mee met Xavi zijn barfperikelen hoor.  ;)
Maakt niet uit hoor!! Het verhaal komt wel aardig overeen idd dus begrijp de verwarring  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2784125
Yaaaaaay  :D

Heb nu een elektrische molen en vanavond voor het eerst zelf kvv gemaakt.

Patrijs lustte hij niet, dus dat met pens en kalfvlees door de molen.
Hij heeft alles opgegeten.  :biggrin2: dat is een succes dus! Kan ik weer lekker andere diersoorten toevoegen, de lijst wordt zo al aardig groot!  :)

Hier de kvv, het is 2 keer door de molen geweest om het goed te mengen.

Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door