Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2751725
Kaela schreef: Ja super jammer dat petspassion stopt :-(

Als we met zijn drieen bestellen zitten we eerder aan de 100 euro, dus dat is makkelijker. Dan zou ik denken aan vrijdag over 2 weken?
ik zal eens op hun site kijken wat ze hebben, ik hoef niet zo heel veel. Ik heb de vriezer voor Chakotay nog vol liggen en voor Kaya is het echt maar wat uitproberen  ;) over 2 weken is voor mij prima. Ik heb nog nooit bij hun besteld, jij weet hoe het werk Karin?
#2751738
zhiva schreef: ik zal eens op hun site kijken wat ze hebben, ik hoef niet zo heel veel. Ik heb de vriezer voor Chakotay nog vol liggen en voor Kaya is het echt maar wat uitproberen  ;) over 2 weken is voor mij prima. Ik heb nog nooit bij hun besteld, jij weet hoe het werk Karin?
Ja, je besteld wat je nodig hebt en klikt ook een icoontje groepsbestelling aan. Dan wordt er 100 euro bij opgeteld ivm de bezorgkosten en die worden er later weer afgetrokken. De totale groep moet dan boven de 100 euro zitten.

In verband met Oscargaatoverdezeikvanbezoekendedeurbel, zou ik het graag niet bij ons bezorgd hebben. Maar bij je bestelling geef je dan aan dat het bij de bestelling voor adres X in plaats Y bedoeld is en dan komt het altijd goed.
#2753818
Xavi heeft gisteren en eergisteren keurig zijn barf gegeten! Zelfs de kipkarkassen, zonder hulp! Een een hele homp vlees, zonder in stukjes te snijden!
Grote hond!  :biggrin2:

Het rauw gedeelte van Petspassion wordt overgenomen! We kunnen op den duur weer bestellen dus  :D
Vandaag weer ff smuldier penscompleet. En zodra de gehaktmolen komt, stukjes eendkarkas met lever en pens proberen
#2753820
Hylos schreef: Xavi heeft gisteren en eergisteren keurig zijn barf gegeten! Zelfs de kipkarkassen, zonder hulp! Een een hele homp vlees, zonder in stukjes te snijden!
Grote hond!  :biggrin2:

Het rauw gedeelte van Petspassion wordt overgenomen! We kunnen op den duur weer bestellen dus  :D
Vandaag weer ff smuldier penscompleet. En zodra de gehaktmolen komt, stukjes eendkarkas met lever en pens proberen
Wat goed van Xavi!!!

Wat fijn dat het rauw gedeelte van petspassion wordt overgenomen!
#2753830
Goed zo Xavi! Vooral doorgaan  ;)

Kaya heeft gisteren een BARF kipmaaltijd gehad, (hele kip dus) Schoon op  :o Alleen het orgaanvlees moet mevrouw niet. Nou prima dan. Ze heeft tenminste gegeten! en dat was voor het eerst meer dan 200 gram in ruim een maand tijd.
Dus ook hier even een blij momentje  :biggrin2:

Wie neemt het stokje over van PP?
#2758273
Yaay go Kaya!  :D

Eehm iemand uit Kollumerzwaag neemt het over. Staat wel een linkje op de FB pagina van PP.

Nou... Eendenkarkas met lever en bieflap door de molen gedaan..
Moet even een andere schijf in want het wil er nu niet goed door en ziet er uit als pate  ;D
En Xavi bliefde het uiteraard niet.

Ben blij dat ik dit geprobeerd heb. Nu kan ik gericht dingen gaan kopen voor hem, dit lust ie gewoon echt niet. Dus dat wordt barf bestellen, de dingen die hij echt eet. Helaas geen eend
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door