Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Diegel
#1533

Thread HELP wat ester voor mij heeft geschreven
dat is up to date  ;D ;)
Oeps,Ellen, inderdaad, totaal overgelezen... Wat erg hoor, dat je zo lang op een oplossing moet wachten. :(
Het is wel te hopen dat het met die kies dan allemaal opgelost is!
Nogmaals bedankt voor je mailtjes!!
Lieve
Door Paul_Barte
#1534
Lieve Paul
Als je het niet erg vind gebruik ik echt geen voedingssupplementen van kruitvat of etos merk  dat vind ik echt 2e rangs,  kijk eens naar de "vulstoffen" die erin zitten  ???  :-/   vaak zijn deze ook niet hypo allergeen  en gist en lactose vrij  enz enz.   dan ga ik toch liever voor de merken zoals: orthica Vitals, nutramin en vooral biodynamics (de belgen) euronutri dit is een super merk
Ik zie de celzout therapie ook niet als enige therapie maar een onderdeel van alles bij elkaar (holistisch-kinesiologisch)
Maar bedankt voor je positieve kritiek
Groetjes Ellen
Ben het helemaal met je eens Ellen! Er zijn veel betere supplementen als die ik in het voorbeeld aangaf.
Wat ik bedoelde te zeggen was dan ook dat supplementen overal te verkrijgen zijn (zelfs bij de Etos :D) en dat je echt niet afhankelijk hoeft te zijn van deze dokter. Bij alle artikelen op het internet komt iedere keer deze zelfde naam naar boven drijven en daar krijg ik altijd een vieze smaak van in mijn mond.
We hebben in het verleden ook eens zoiets meegemaakt met alle verhalen rondom kokosolie :-/

En....uiteraard is het niet bedoeld om je af te kraken hoor...ben altijd positief maar dat weet je...hoewel ik zelden of nooit mijn persoonlijke mening voor mij houd als ik denk dat anderen er iets aan hebben ;)
Door Paul_Barte
#1535
Hoi Ellen,

Nee, ik doelde op alle 'medische info' m.b.t. laurinezuur in kokosolie. Namen als Johm J. Kabara en Dr. Mary Enig vind je in IEDER artikel wat te vinden is terug. Indien ze niet zijn vermeld kom je na enig speurwerk toch weer bij deze gasten terecht.
Alles is 'gelinked' aan elkaar en het is absoluut geen objectieve manier van dingen publiceren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door