Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sascha
#319305
hallo

ik heb een vraagje geven jullie al dat vlees rauw of gekookt
en heeft iemand voor mij een paar handige tips over het overschakelen van gewoon voer naar vers voer een paar recepten bedoel ik mijn hond krijgt op dit moment geitenvlees maar dat kook ik is dat nodig

groetjes
Door rees
#319351
Gewoon ongekookt geven en hier zijn ze gelijk over gegaan van brokken naar vers en barf :P

En heb er geen problemen mee gehad
Door Martine2
#319466
Hier ook geen problemen met direkt overstappen van brok naar vers. In het begin enkel rekening houden met grotere, hardere botten, dat moet je opbouwen. Succes trouwens. Hopelijk blijkt de allergie van je hond mee te vallen. Zal voor je duimen. Laat je het ons nog even weten?
Door sascha
#320713
heeft misschien iemand van jullie een paar simpele recepten om mee te beginnen voor mij ik ben jullie nu al dankbaar

groetjes
Door Laura2004
#320771
Ik zou me eerst goed verdiepen in de barf methode en dan pas beginnen. Recepten is niet echt het goede woord. Je moet je honden gewoon gevarieerde voeding geven. Een keertje botten met vlees eraan en dan een keertje orgaanvlees, vis met groentes etc. Dus ik zou eerst even in de bibliotheek van barfplaats kijken en dan verder gaan. Iemand anders kan niet het eten van je hond samenstellen dat moet je zelf doen, want dat hangt van je hond af. Zijn gewicht en hoe actief hij is en of hij te dik is of juist te dun is. Snap je?
Succes verder en als je meer vragen hebt gewoon stellen he! ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door