Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door derjean
#317128
af en toe geef ik hem ook een speelgoed, meestal zo'n plastiek ding dat piept, dat vindt Figor tof. Ook soms een pluchen beerke dat ik nog uit mijn kindertijd heb liggen ;D
Door Peet
#317137
Beste Derjean,

een dieet van bifi en frolic, in combinatie met nog geen 500 meter beweging per dag staat garant voor een nare dood binnen een paar jaar, door overgewicht, vervetting en nierinsufficiency.
Frolic is de ergste bagger die er is! :-X :-X, het staat stijf van de chemische kleurstoffen en conserveringsmiddelen.

Ga wat meer met je hondje doen (waar heb je hem anders voor genomen??), en geef hem goede voeding (Duck is al genoemd). Nog even geen rauwe kip of groentes, gewoon alleen Duck. Dit is een prima voeding en is helemaal compleet. Niets aan toevoegen dus.
Heel simpel: alleen maar laten ontdooien en geven. En laat je hond bewegen! Als sporter zou jij moeten weten hoe belangrijk beweging is....ook voor je hond!!

Groetjes en succes ermee.
Gebruikersavatar
Door Binno
#317144
Op http://www.ducknatuurvoeding.com/Verdee ... Vlaanderen kan je adressen vinden in jouw buurt waar Duck verkocht wordt. Geef wel steeds een kompleet versie van Duck (dus niet de enkelvoudige) daar zit alles in wat je hond nodig heeft. Niks ingewikkelds aan... gewoon laten ontdooien en op kamertemperatuur geven. je bent zeker dat je hond gezond eet en alle voedingsstoffen in de juiste verhoudingen binnen krijgt.
Veel succes! ;)
Door derjean
#317292
kzal eens naar die duckwinkel rijden, is maar 2 tal km van hier, heb ondertussen ook al een staaltje gevraagd.
Daarna de putten in de tuin gaan vullen want hij is weer aan serieuse graafwerken begonnen. :D
Door 202spots
#317306
Word ge heel misschien ok wel Jantje genomd ??? :-X
Door 202spots
#317312
[quote="derjean"]
idd
[/quote]
;D ;D ;D ;D
wat heb ik gewonne ???
Door Nelly
#317448
Zie je wel, had al de hele tijd het gevoel dat er iets nie klopte..... :-\
Door derjean
#317486
[quote="Nelly"]
Zie je wel, had al de hele tijd het gevoel dat er iets nie klopte..... :-\
[/quote]

wat klopt er niet?
Door rees
#317514
[quote="Nelly"]
Zie je wel, had al de hele tijd het gevoel dat er iets nie klopte..... :-\
[/quote]

Denk een bekende die de boel in de maling neemt :-\ :)
Door derjean
#317531
totaal niet waar eh! mijn verhaal is de trieste waarheid...

Maar er komt verandering, heb vandaag reeds 3km gaan lopen met de hond. Hij kon wel niet echt mijn tempo volgen maar dat komt misschien wel.
Door Audrina
#317543
Je kan van een hondje dat normaal gesproken maar een paar minuutjes per keer loopt niet verwachten dat ie ineens in een aardig tempo 3 kilometer kan lopen, zoiets moet je wel langzaam opbouwen. ::) Dat zou net zoiets zijn als iemand die elke dag naar de bushalte aan het eind van de straat loopt ineens mee laten doen aan een halve marathon ofzo.
Door 202spots
#317567
[quote="Nelly"]
Zie je wel, had al de hele tijd het gevoel dat er iets nie klopte..... :-\
[/quote]
Nelly...Ik had 't dus vermoedelijk weliswaar misschien dan toch fout gedacht denk ik ;) sorry...

Maaar Jan...ik ben het wel met Audrina eens hoor...
Misschien ben JIJ wel in topconditie met al je sporten...maar ik denk dat je je hondje toch geen 3 km moet laten lopen voordat ie 'n beetje met jou mee kan hollen...dus langzaam opbouwen.
Door tieneke
#317801
[quote="Nelly"]
Zie je wel, had al de hele tijd het gevoel dat er iets nie klopte..... :-\
[/quote]
Ik krijg nu ook een twijfel-gevoel ;) ;D
Door rees
#317850
[quote="derjean"]
totaal niet waar eh! mijn verhaal is de trieste waarheid...

Maar er komt verandering, heb vandaag reeds 3km gaan lopen met de hond. Hij kon wel niet echt mijn tempo volgen maar dat komt misschien wel.
[/quote]

??? :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door