Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kim89
#2642882
Ik woon in de buurt, dus haal mijn bestelling af.
Bij vragen krijg je snel en uitgebreid antwoord.

Ik ben benieuwd naar de enkelvoudige mixen, deze heb ik nog niet geprobeerd.
Over het spiervlees, orgaanvlees en vleesbot wat ik tot nu toe besteld heb ben ik erg tevreden.
Laatst gewijzigd door Kim89 op wo 03 apr 2013, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door El budha
#2642887
Ik ben geloof ik een van de weinige met een slechte ervaring. Ik had o.a. hertenvlees besteld. Dit was jammer genoeg niet alleen spiervlees er zaten slokdarmen, lever en blokken vet. De vet blokken zaten nergens aan vast. Klacht gemailt welke niet goed is afgehandeld.

edit: Afleveradres was een ander adres dan mijn eigen adres. De persoon op het afleveradres had de hele dag zitten wachten blijkt alle spullen bij mij voor de deur te staan waar niemand thuis was.

Nogmaals edit: Net contact gehad met Henk en hij heeft ons een ruimschootse compensatie aangeboden en heeft hiermee mijn slechte ervaring totaal omgebogen naar een goede ervaring O0 Dikke pluim voor Degomeat :wavetowel2:
Laatst gewijzigd door El budha op wo 03 apr 2013, 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2642919
Hier enkel goede ervaringen, ik was een keer niet tevreden en vroeg of hij me tegemoet kon komen in dat ik nu veel meer vlees nodig had.
wamt het vlees met bot dat ik besteld had veel meer bot was dan verwacht, hij is me toen heel erg ruim tegemoet gekomen (meer dan dubbele van wat ik als voorstel had gedaan)
Door Haasm
#2642950
Prima ervaringen ook bij ons. Inhoud is altijd ruim meer als waar voor betaald is en de communicatie rondom aflevering prima. Spullen zien er ook goed uit.
Door marina
#2642965
1 keer besteld, snelle en goede levering. Alles diepgevroren. Was alleen niet te spreken over het hertenspiervlees, sommige pakken hadden erg veel vlies, dat bestel ik dus niet meer.
Door BAC
#2642966
Zeer goede service, fijne en snelle communicatie, producten zijn van prima kwaliteit, niet aan ontdooing onderhevig geweest, komen stijf bevroren aan, zijn goed gestickert met label van afkomst, en ook nog eens voor een leuke prijs.

Kortom, ik ga daar niet meer weg ;)
Door Shanti en co
#2642968
Wij zijn er ook tevreden over, ons hertenvlees is trouwens wel mooi vlees. Nu heb ik een kg waar wel redelijk veel vet aan zat maar doordat ik meerdere kg per keer portioneer was het uiteindelijk niet zo veel.
Door Mevroi Kruim
#2643064
Hier ook goede ervaringen met de leveringen an sich. Snel, keurig verpakt, gelabeld en bevroren, ze komen op de afgesproken tijd en zetten de boel netjes in de gang. Kwaliteit iha prima, behalve paardenvlees met bot, dat was bot met hier en daar een pizzeltje spier, zonde van het geld dus. Maar goed, ook verder niet met Henk over gehad, leergeld zeggen we maar.
Communicatie ook snel, ze doen ook verder niet moeilijk over dingen, service is goed.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2643096
Hier ook hele goede ervaringen met degomeat!!!

Goed vlees, goede service en als er iets fout gaat wordt het ook super opgelost.
Mijn ervaring is wel dat als je hert, paard of rund besteld je wel echt het stoofvlees moet bestellen, dat is beter en mooier van kwaliteit dan het gewone spiervlees!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door