Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#2634970
Hallo allemaal,

na lange tijd weer aanwezig op barfplaats. Heb complicaties gehad na de bevalling en heb zelfs 1,5-2 maanden brok gevoerd. Nu ga ik weer lekker aan het vlees met de hondjes!

Ik kwam paardenvlees tegen en moest meteen aan het schandaal denken. Het was op tv dat veel paarden die geslacht worden waarschijnlijk een bepaalde pijnstiller gehad hebben. Die wordt meestal gegeven bij pijn, maar als het ook maar 1 x gegeven is dan mag het nooit of te nimmer meer voor menselijke consumptie gebruikt worden, zo slecht is dat spul voor de volksgezondheid. Ik weet alleen niet meer hoe het heet, het kon gewoon over het voer gestrooid worden. Bij paarden worden zeer slecht het medicijngebruik genoteerd in het paspoort, bijna alle paarden hebben er helemaal niets in staan. Geheel blanco papieren en dus worden ze geslacht.

Maar... dan moeten wij paardenvlees toch ook voor de zekerheid niet meer aan onze honden voeren? Wat vinden jullie van dit gebeuren?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door