Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door danja
#2628930
Hallo, sinds Danja haar zesde jaar heeft ze een insulinoom aan haar alvleesklier. Met haar negende is het daadwerkelijk geconstateer,  ze at sindsdien altijd carnibest diabetes, maar sinds korte tijd krijg ik niks bij haar naar binnen, behalve als ik vlees bak. ze is vanaf dat ze een pup is een hele moeilijke eter geweest. Wat lust ze runderpoulet, kippen vlees, rundvlees kalfsvlees, gehakt, biefstuk etc. Nu lust ze absoluut geen groente. Lekkertjes lust ze lamslongen, runderlongen, struisvogelsnacks en de kippennekken van cb. Nu is mijn vraag hoe kan ik een menu samenstellen wat ik kan malen en bakken, waardoor zij toch een redelijk volledig menuutje krijgt, want met botten durf ik het niet en denk dat ze dat ook  niet lust. Moet ik me druk maken over eten als het niet voor haar compleet is, want ze is nu 14 jaar en nog niet een hondje om in te laten slapen. Ze doet het goed op de proglicem medicijnen en zit op een dosis van twee capsules per dag, ze mag er drie, maar haar toevallen zijn minimaal. Ze is een vrolijk happy hondje en geniet ondanks haar leeftijd nog volop.
Wie kan mij helpen en vooral Danja, want ik weet het niet meer.
Haar voeding moet koolhydraatvrij zijn want ze mag geeen suiker,  want die voeden de tumor. Misschien is er iemand die in de buurt van Grootebroek woont, die me kan helpen.

Groetjes Anneke
Laatst gewijzigd door danja op za 16 mar 2013, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2629035
Ik zou niet al te ingewikkeld doen qua menu, maar zien dat je een goede multivitaminepreparaat krijgt en dan bak en maal je wat ze graag eet, multivitamine erbij, eventueel gemalen eierschaalpoeder voor de calcium en thats it.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door