Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#2624715
Lida. S schreef: volgens wikipedia wordt konijn gerekend tot het PLUIMVEE???? en is het daarom wit vlees.
Heb ook even bij Wikipedia gekeken, idd witvlees. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb om te googlen :) Dank je ;)

De concentratie van myoglobine vezels in de spiervezels zijn dus het verschil tussen wit en roodvlees.
Door Lida. S
#2624736
charmed schreef: Heb ook even bij Wikipedia gekeken, idd witvlees. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb om te googlen :) Dank je ;)

De concentratie van myoglobine vezels in de spiervezels zijn dus het verschil tussen wit en roodvlees.
Ik denk ook vaak eerst op  BP vragen en dan pas verder kijken
Door charmed
#2624773
Mevroi Kruim schreef: Tsssss  :boxing: luilakken  >:(
Ben ff niet zo helder, normaal denk ik daar wel aan. Heb de griep, die maar niet weer wil overgaan, dus voel me net een hond met kennelhoest :(
Door Lida. S
#2624782
charmed schreef: Ben ff niet zo helder, normaal denk ik daar wel aan. Heb de griep, die maar niet weer wil overgaan, dus voel me net een hond met kennelhoest :(
Ja maar, op BP weten ze zoveel, en ik google wel voor anderen die iets op BP vragen.
Door miik
#2625385
Toen ik in Canada was jaagden we op een soort kleine kipjes- grouse- en dat was 1 en dezelfde kipsoort, maar sommige hadden donker vlees en andere hadden heel blank vlees. Het ene was lekkerder dan het andere. Dus het was ene beetje een sport om zoveel mogelijk donkere te krijgen. Kwa uiterlijk waren ze allemaal hetzelfde.
Wat ik me nu dus afvraag is of dat bij wilde konijnen ook zou  kunnen. Dus dat de kleur van het vlees bv afhangt van de hoeveelheidn beweging en het soort voeding.
Net zoals je bij kalfjes blank en rose vlees hebt- als gevolg van voeding....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door