Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2633817
-Annemarie- schreef:
Dit is wat Moyra (ongeveer) krijgt per dag. Met nog wat groenten erbij. Ben nu wel aan het minderen want ze doet het er iets té goed op.  ;D
Hoeveel weegt Moyra? Als ik kijk naar Dwarreltje die 10 kg weegt (cushinghond met dikke hangbuik  en eeuwige honger) en 110 gr bot krijgt, 45 gr vlees en 15 pens + 15 orgaan, 45 groente. Moyra zie ik ietsje meer bot krijgen, maar drie keer zoveel orgaan en twee keer zoveel vlees. Gewoon ter vergelijking ::)
#2633857
Dwarreltje schreef: Hoeveel weegt Moyra? Als ik kijk naar Dwarreltje die 10 kg weegt (cushinghond met dikke hangbuik  en eeuwige honger) en 110 gr bot krijgt, 45 gr vlees en 15 pens + 15 orgaan, 45 groente. Moyra zie ik ietsje meer bot krijgen, maar drie keer zoveel orgaan en twee keer zoveel vlees. Gewoon ter vergelijking ::)
Afbeelding


Waarom de  ::)



Ik voer deze verhoudingen en ze doet het er goed op. Als jouw hond het op andere hoeveelheden goed doet is dat toch ook prima?  :)
#2633875
-Annemarie- schreef: Afbeelding


Waarom de  ::)



Ik voer deze verhoudingen en ze doet het er goed op. Als jouw hond het op andere hoeveelheden goed doet is dat toch ook prima?  :)
Kijk, daar was de  ::) dus voor, om te voorkomen dat je je aangevallen voelde.... Moeilijk om de juiste toon te lezen op een schermpje :-\
Jij geeft aan dat ze het er té goed op doet. Dus gewoon belangstelling, meedenken en helemaal niets meer. Inderdaad is elke hond verschillend ja. Mijn 1 jarige Spook is slechts 5 kg en krijgt net zoveel als de 10 kg wegende Dwarrel... ???
Teentjes in.... Ik houd m'n mondje wel dicht :-X
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op vr 22 mar 2013, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#2633885
Dwarreltje schreef: Kijk, daar was de  ::) dus voor, om te voorkomen dat je je aangevallen voelde.... Moeilijk om de juiste toon te lezen op een schermpje :-\
Jij geeft aan dat ze het er té goed op doet. Dus gewoon belangstelling, meedenken en helemaal niets meer. Teentjes in.... Ik houd m'n mondje wel dicht :-X
Huh?  ???


Ik vraag alleen naar de reden van je  ::)  omdat ik die smiley niet begrijp in de context. Ik heb toch geen kritiek op de inhoud van je posting?

Hoe dan ook, ik voel me echt niet aangevallen hoor.  :)  En ja, zoals ik al aangaf ga ik de hoeveelheid aanpassen, omdat ze het er té goed op doet.


Smileys kunnen dus ook anders uitgelegd worden dan ze bedoeld zijn.  ;)  No offence!  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door