Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door helenavantroje
#2595175
Mijn hond Bowy zit nu al 10 dagen in pension, heb zijn nierdieet barf menus meegegeven, maar is blijkbaar al dagen aan de dunne.
Ze heeft hem witte boterhammen gegeven, niet zo goed idee. Ik dacht aan een paar hardgekookte eieren en verder even niets?
Iemand tips?
Door nienk
#2595224
zou het de stress kunnen zijn van een andere omgeving?

waarom zou je hard gekookte eieren geven?
Door helenavantroje
#2595229
nee, hij is bijna thuis in dat pension. Omdat de diarrhee nou al een week aanhoudt en ik pas dinsdag thuis kom, gaat het allemaal wel lang duren. Daarom dacht ik aan die eieren, vasten bij een nierpatient lijkt me niet goed.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2595274
Oh balen zeg ,
Was jij niet degene die op Curacao zit ?

Hebben ze in het pension wel al jouw  instrukties goed opgevolgd en ligt er geen vlees  te lang buiten de koeling o.i.d.?
Zijn er andere honden die het ook hebben?


Kunnen ze misschien Okugest geven?

Kun je ook checken hoe en wat ze geven ?
Door helenavantroje
#2595344
ja ik ben die eilandbewoner die nu in Spanje zit en vandaag al bij de Sligro is geweest en smuldier pens heeft gevonden lol.
Zeg even wat Okugest is alsjeblieft?
Door TMG1961
#2595368
Okugest van VSM..kun je bij de drogist halen..hier in NL haal ik het bij het kruidvat. Het kun je gebruiken bij diarree en misselijkheid. Kun je ook zelf gebruiken.

Afbeelding
Door Lizzy
#2595576
Wat voor diarree? Ala vla of eerder water? Zit er bloed bij? Heeft je hond buikpijn? Koorts? Verder niet lekker? Drinkt ze genoeg?
Door helenavantroje
#2596499
Het schijnt als vla te zijn, verder is hij niet erg ziek. Ik ga zo even bellen of hij buikpijn heeft en of ze bloed ziet. Moeilijk dat ik nu zover zit. Maar dat okigust ga ik zo kopen.
Door Lizzy
#2596537
Als hij niet ziek is en geen buikpijn en koorts heeft: zou ik hem geven wat je hem altijd te eten geeft. Voerveranderingen kunnen juist weer voor problemen zorgen. Okugest is altijd goed om te proberen.
Door helenavantroje
#2602977
Ik heb Okugest meegenomen, maar de dunne is gelukkig weer over, geen idee wat het was. Hij ziet er goed uit en eet als een gek.
Bedankt voor jullie reakties!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door